دستاوردهای نظام در سال انتخابات برای مردم بیان شود
کد خبر: 4196149
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
نماینده ولی فقیه در سمنان:

دستاوردهای نظام در سال انتخابات برای مردم بیان شود

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی خواستار امید‌افزایی در جامعه شد و گفت: دستاوردهای نظام در سال انتخابات برای مردم بیان شود.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر امام جمعه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان، هفتم بهمن‌ماه در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران استان با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری گفت: رسانه‌ها امید‌آفرینی را در دستور کار قرار داده و دستاوردهای نظام و دولت‌ها را در سال منتهی به انتخابات بیان کنند.

وی ادامه داد: مردم خدمت‌رسانی را از هر گروه و دسته و جناح سیاسی و مسئولان قوایی که باشد، قبول دارند که در این راستا خدمات ارائه شده به مردم باید بیان شود.

امام جمعه سمنان مطالبه‌گری را با سیاه‌نمایی دو رکن مجزا برشمرد و گفت: کار اصلی رسانه‌ها مطالبه‌گری و انعکاس مشکلات و نواقص است، اما این موضوع نباید با سیاه‌نمایی شرایط و ایجاد یأس در جامعه همراه شود.

مطیعی با بیان اینکه نباید در قبال اقدامات و خدمات صورت گرفته در سطوح ملی و استانی بی‌تفاوت بود، اظهار کرد: برخی همه خدمات نظام را زیر سؤال می‌برند و یا عده‌ای می‌گویند مردم از صندوق رأی عبور کرده‌اند یا حضور در انتخابات بی‌فایده است، این حرف نسنجیده‌ای است.

نماینده ولی فقیه در سمنان با تأکید بر اینکه امروز مردم تحلیل نیاز دارند و رسانه‌ها هم سعی کنند که بیشتر به سمت تحلیل روی بیاورند، یادآور شد: یکی از وجوه تمایز روزنامه با سایر رسانه‌ها جنبه‌های استنادی و استدلالی آن است که باید تقویت شود.

انتهای پیام
captcha