احداث 14 واحد مسکونی در سبزوار به برکت موقوفات
کد خبر: 4196358
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

احداث 14 واحد مسکونی در سبزوار به برکت موقوفات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار از احداث 14 واحد مسکونی به برکت دو موقوفه در این شهرستان خبر داد.

وقفحجت الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: در سایه سنت حسنه وقف اقدامات سازنده‌ای صورت می‌گیرد که با توجه به نیت واقف ابعاد مختلفی از جمله امور فرهنگی، خیرات و مبرات، درمان، امور تحصیلی و ... را در بر می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این خصوص موقوفات زیادی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به سرمایه‌گذاری موقوفه سیدباقر در شهرستان سبزوار اشاره کرد و از محل موقوفه سید باقر با مشارکت بخش خصوصی، دو واحد مسکونی شهرستان سبزوار در حال ساخت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار ادامه داد: ساخت این پروژه تاکنون با صرف هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیارد ریال با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و در مرحله نازک‌کاری است، همچنین ۱۲ واحد مسکونی با سرمایه‌گذاری از محل موقوفه عبدالجواد سبزوار و با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۱۰۰ متر مربع در حال احداث است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار گفت: این پروژه که به برکت وقف در حال انجام است تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و اجرای کامل پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال  هزینه در بر خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha