نمایشگاه «تجسم هنر» با 38 اثر در تالار مرکزی رشت آغاز به کار کرد
کد خبر: 4196362
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

نمایشگاه «تجسم هنر» با 38 اثر در تالار مرکزی رشت آغاز به کار کرد

نمایشگاه «تجسم هنر» با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان با 38 اثر از 10 هنرمند استان در تالار مرکزی رشت آغاز به کار کرد و از پوستر شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش ویژه استان‌ها نیز رونمایی شد.

نمایشگاه «تجسم هنر» در تالار مرکزی رشت

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نمایشگاه  «تجسم هنر» با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت آغاز به کار کرد و از پوستر شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش ویژه استان‌ها رونمایی شد.

در این نمایشگاه ۲۶ اثر نقاشی از آذر خباز دادگر، صادق عمادزاده، سیدمهین مرتضوی، هنگامه پورمحمد گسکری، بهرام توکلی و معصومه پورجعفر به نمایش گذاشته شده است. در بخش خوشنویسی نیز پنج اثر از مهدی سجودی و لیلا قانع، در تذهیب دو اثر از فاطمه مرادی و در مینیاتور پنج اثر از الهه سادات بزرگی در معرض دید عموم قرار گرفت.

امیرحسین طاهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین نمایشگاه تجسمی فجر اظهار کرد: این نمایشگاه با ۳۸ اثر از ۱۰ هنرمند گیلانی میزبان علاقه‌مندان به شاخه‌های هنرهای تجسمی در نگارخانه تالار مرکزی رشت آغاز به کار کرد.

وی افزود: این نمایشگاه که در قالب شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر برگزار می‌شود؛ شاخه استانی تجسم هنر است که هنرمندان برجسته آثار خود را در آن به نمایش می‌گذارند. در نمایشگاه «تجسم هنر» آثار نقاشی، مینیاتور، خوشنویسی و تذهیب هفت هنرمند خانم و سه هنرمند آقا به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا 21 بهمن‌ماه از این آثار بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha