آئین تجلیل از ۱۵۰ پدر شهید منطقه ۱۴ تهران برگزار شد
کد خبر: 4196476
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

آئین تجلیل از ۱۵۰ پدر شهید منطقه ۱۴ تهران برگزار شد

آئین تجلیل پدران شهدای دارالمومنین تهران با عنوان «پدارن حیدری» به منظور تکریم خانواده‌های شهدا و تجلیل از مقام صبوری پدران شهدا همزمان با ایام مبارک رجب برگزار شد.

تجلیل از پدران شهدابه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۴ تهران در جمع «پدران حیدری» ضمن گرامیداشت این ایام، پاسداشت یاد و نام شهدا را وظیفه و افتخار بزرگ برشمرد.

یزدی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما در هر مسئولیت و هر جایی از این سرزمین زندگی می‌کنیم، یادآوری مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است، برگزاری مراسم آئینی ویژه خانواده شهدا را کوچکترین ادای دین به این سرافرازان و خانواده معزمشان عنوان کرد.

وی در جمع پدران شهید منطقه با اشاره به اینکه احترام به خانواده شهدا احترام به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: این عزیزان در راه ارزش‌های انقلاب جان دادند و امنیت را برای مان به ارمغان آوردند، از این رو تلاش داریم با ادی دین و هدیه مهربانی به خانواده شهدا، بتوانیم خادمان خوبی برای این سرمایه‌ها باشیم.

آئین تجلیل از ۱۵۰ پدر شهید در منطقه ۱۴ تهران برگزار شد

یزدی افزود: منطقه ۱۴ شهرداری تهران دو هزار و ۷۰۰ شهید به انقلاب هدیه کرده که هم‌اکنون ۲۲۰ پدر شهید این منطقه در قید حیات هستند و امروز حدود ۱۵۰ نفر از پدران شهدا در این مراسم حضور دارند. تجلیل از خانواده شهدا یک وظیفه است و خوشحالیم که از طرف شهدا دست‌بوس پدران شهدا بودیم.

همچنین، اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم اظهار کرد: در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های تجلیل و یادواره‌های شهدا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

اصحاب کریمی بیان کرد: با همکاری شهرداری تهران، بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌های متولی برنامه‌های فاخر در وصف شهادت و شهدا در سطح کلانشهر تهران برگزار می‌شود که ارزشمند است.

یادآور می‌شود، مراسم پدران حیدری با تجلیل از پدران خانواده شهدای منطقه ۱۴ تهران و اجرای سرودخوانی و حضور خادمیاران رضوی حامل پرچم متبرک امام مهربانی‌ها و قرائت زیارت خاصه حضرت رضا (ع) پایان یافت.

انتهای پیام
captcha