پیام حمایتی مردم تبریز در غزه طنین‌انداز شد
کد خبر: 4196860
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
پیام قدردانی شهردار غزه از شهردار تبریز:

پیام حمایتی مردم تبریز در غزه طنین‌انداز شد

شهردار غزه با ارسال پیامی به شهردار تبریز، ضمن قدردانی از مواضع حمایتی شهروندان تبریزی‌ در قبال عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و همچنین محکومیت جنایات رژیم منحوس اسرائیل در غزه، نمایش همدلی مردم تبریز را قوت قلب غزه دانست.

شهردار غزه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یحیی السراج، شهردار غزه با ارسال پیامی به شهردار تبریز، ضمن قدردانی از مواضع حمایتی شهروندان تبریزی‌ در قبال عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، نمایش همدلی مردم تبریز را قوت قلب غزه دانست.

در متن پیام شهردار غزه خطاب به یعقوب هوشیار آمده است:

اینجانب لازم می‌دانم از طرف مردم غزه قدردانی خودم را نسبت به پیام اندیشمندانه و حمایتی جنابعالی ابراز کنم. سخنان شما که روح همبستگی را تجسم می‌بخشد عمیقاً در غزه طنین‌انداز شد.

در ادامه پیام شهردار غزه آمده است: ما تلاش‌های تبریز، شهری که مشهور به میراث فرهنگی و تاریخ غنی است، را در راستای حمایت از صلح و تفاهم متقابل از مجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی گوناگون آن ارج نهاده و قدردان شما هستیم. چنین تلاش‌هایی نور امید را در این روزهای چالش‌برانگیز به سمت غزه می‌افکند. در این ایام مشقت‌بار، چنین حمایت‌های دوستانه‌ای است که به ما قدرت می‌بخشد. شناخت شما از چالش‌های پیش روی مردم غزه و التزام شما نسبت به نمایش همدلی با غزه منشاء قوت قلب و شکیبایی برای ما است.

یحیی‌السراج در ادامه پیام خود آورده است: امیدواریم که از طریق گفت‌وگوهای مداوم و پشتیبانی‌های دوجانبه بتوانیم یک محیط مالامال از صلح، تفاهم و احترام برای همگان ایجاد کنیم.

شهردار غزه در بخش پایانی پیام خود ضمن قدردانی مجدد از پیام صمیمانه و حمایتی مردم تبریز ابراز امیدواری کرده است که تلاش‌های جمعی ما به آینده‌ای مملو از صلح و احترام متقابل منجر شود.

انتهای پیام
captcha