لزوم اجرای برنامه‌های غنی برای ترویج مناسک دینی و قرآنی
کد خبر: 4197028
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
مدیرکل ارشاد لرستان تأکید کرد؛

لزوم اجرای برنامه‌های غنی برای ترویج مناسک دینی و قرآنی

اعظم روانشاد با اشاره به اینکه با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت لزوم اجرای برنامه‌های غنی برای ترویج مناسک دینی و قرآنی ضرورت دارد، گفت: محوریت برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان با انجمن قرآن و عترت و مؤسسات قرآنی است.

نشست اعضای انجمن قرآن و عترت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 10 بهمن‌ماه در نشست با اعضای انجمن قرآن و عترت لرستان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات امروز ناشی از فاصله گرفتن با ساحت عمیق دینی و قرآنی است، گفت: با پرداختن به محتوای قرآنی باید زمینه تحقق هرچه بهتر آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

وی ارتقای برنامه‌های قرآنی در سطح استان را از اهداف جدی و مهم این اداره‌کل برشمرد و افزود: دغدغه ما درگیری آحاد جامعه به‌ویژه قشر نوجوان و خانواده‌ها با موضوعات قرآنی و فعالیت‌های دینی است.

روانشاد با اشاره به اینکه تعامل و همگرایی بین انجمن قرآن و عترت و مؤسسات و تشکل‌های مردم‌نهاد حائز اهمیت است، بیان کرد: این همگرایی باعث رونق و شکوفایی در حوزه قرآن می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت لزوم اجرای برنامه‌های غنی برای ترویج مناسک دینی و قرآنی ضرورت دارد، تأکید کرد: محوریت برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان با انجمن قرآن و عترت و مؤسسات قرآنی است.

در ادامه نیز محمد لروند، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر صدور کارت‌های عضویت اعضای انجمن تأکید کرد و گفت: انجمن‌های قرآن و مؤسسات قرآنی در سراسر استان نسبت به برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن اهتمام بیشتری داشته باشند.

در این نشست تعدادی از مسئولان مؤسسات قرآنی و اساتید قرآن لرستان برخی مشکلات و موانع پیش روی فعالیت‌های قرآنی را در استان بیان کردند و عزت‌الله گوشه‌ای به‌عنوان رئیس انجمن قرآن و عترت معرفی شد.

انتهای پیام
captcha