تجلیل از ۲۰ خبرنگار فعال در ترویج مشارکت انتخاباتی
کد خبر: 4197037
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل خبر داد:

تجلیل از ۲۰ خبرنگار فعال در ترویج مشارکت انتخاباتی

امیر رجبی گفت: به ۲۰ نفر از فعالان، خبرنگاران و اصحاب رسانه که در راستای ترویج گفتمان و مشارکت انتخابات در اردبیل، بیشترین و بهترین فعالیت و تولید محتوا را داشته باشند، جوایزی اهدا خواهد شد.

تجلیل از ۲۰ خبرنگار فعال در ترویج مشارکت انتخاباتیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۰ بهمن ماه در سخنانی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: نقش ویژه اصحاب رسانه در ترویج مشارکت مردمی و گفتمان انتخابات، غیرقابل انکار است و فعالیت خبرنگاران در فضای انتخابات استان اردبیل با دقت رصد می‌شود. 

رجبی ادامه داد: به ۲۰ نفر از فعالان، خبرنگاران و اصحاب رسانه که در راستای ترویج گفتمان و مشارکت انتخابات در استان، بیشترین و بهترین فعالیت و تولید محتوا را داشته باشند، جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در مجلس شورای اسلامی هفت کرسی و در مجلس خبرگان رهبری ۲ کرسی دارد.

انتهای پیام
captcha