امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است
کد خبر: 4197348
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند و همه این مسائل مرهون خون شهدا و ایثارگران است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد نعیمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد نعیمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، 12 بهمن در نشست بصیرتی با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که  به همت سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: عزت، اقتدار و استقلال از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند و همه این مسائل مرهون خون شهدا و ایثارگران است، افزود : جریان‌های ملی گرا و باستان‌گرا که  همواره مدعی علاقه به  اقتدار و عزت ایران هستند و البته در جریان دفاع مقدس و دفاع از کشور هرگز نقشی نداشتند امروز باید به جمهوری اسلامی ببالند که اقتدار و عزتی را برای ایران فراهم آورده که در طول تاریخ کم نظیر است.

نعیمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سانسور کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و مأیوس‌کردن و ناامیدکردن هستند، تصریح کرد: حضور در انتخابات یک واجب شرعی است که هر یک از ما باید با حضور حداکثری در آن عرصه، اسباب ناامیدی دشمنان را فراهم آوریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اهمیت فعالیت پیشکسوتان بسیجی، افزود: شاید تا چند سال پیش هرگز کسی در دنیا تصور نمی‌کرد ملتی همچون یمن بتواند هیمنه استکبارجهانی را با آن امکانات گسترده در هم بشکند اما به برکت اهتمام جهادی بسیجیان غیور ایران اسلامی و نهادینه‌شدن این تفکر در سراسر جبهه مقاومت به فضل الهی امروز استکبارجهانی در موضع ضعف، انفعال و تحقیر قرار دارد.

وی با اشاره به شرارت دشمنان در ایجاد فتنه و اغتشاش، خاطرنشان کرد: دشمنان که در اغتشاشات سال گذشته به دنبال نابودی ایران اسلامی بودند؛ امروز خود در مسیر نابودی و اضمحلال قرار دارند و این از برکت ایمان و شهادتی است که پیشکسوتان بسیجی بستر ساز آن بودند.

انتهای پیام
captcha