اعلام فراخوان جشنواره عکس «کارآفرینی در آینه امداد» چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4197761
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

اعلام فراخوان جشنواره عکس «کارآفرینی در آینه امداد» چهارمحال‌وبختیاری

فراخوان جشنواره عکس استانی با عنوان «کارآفرینی در آینه امداد» با مشارکت دانشگاه شهرکرد و دانشکده علوم انسانی و هنر فارسان و با حضور مدیرکل امور اجتماعی استاندار آغاز شد.

رونمایی پوستر جشنواره عکس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، فراخوان جشنواره عکس استانی با عنوان «کارآفرینی در آینه امداد» با مشارکت دانشگاه شهرکرد و دانشکده علوم انسانی و هنر فارسان و با حضور مدیرکل امور اجتماعی استاندار آغاز شد.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) روز گذشته، ۱۴ بهمن‌ماه با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر در رویداد رونمایی از پوستر این جشنواره در محل سالن غدیر فرهنگ و ارشاد استان، بیان کرد: این جشنواره با هدف بهره‌مندی از توانایی‌های هنرمندان عکاس استان در راستای معرفی طرح‌ها و رویکردهای اشتغال این نهاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نزدیک به 500 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ویژه مددجویان و نیازمندان (دارای شرایط) اجرا می‌شود، افزود: تنها هنرمندان می‌توانند با خلاقیت خود بخشی از تلاش‌ها و پشتکار مجریان طرح‌های اشتغال را در آینه تصویر ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از تمامی هنرمندانی که تاکنون با این نهاد همکاری کرده‌اند به‌ویژه هنرمندان عکاس استان از جمله احمد تاجی، کریم منزوی و بهرام شمسی‌پور، گفت: از تمامی هنرمندان استان درخواست می‌شود با شرکت در این جشنواره زمینه معرفی تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال را فراهم کنند.

محمدی مهلت ارسال آثار به بخش دبیرخانه جشنواره را تا 20 اردیبهشت‌ماه سال 1403 عنوان و اظهار کرد: جشنواره عکس کارآفرینی در آینه امداد در 2 بخش حرفه‌ای (با استفاده از دوربین حرفه‌ای) و موبایل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: موضوعات این رویداد شامل رشد تولید، تسهیلات اشتغال‌زایی در امداد، طرح‌های دانش‌بنیان، تسهیلات کارفرمایی، طرح‌های راهبری، تأثیر اشتغال بر عزت و خودباوری مددجویان و و طرح‌های اشتغال سراسری از جمله پنل‌های خورشیدی است.

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با شماره تلفن همراه 09133836839 تماس حاصل کنند و یا به اداره کمیته امداد منطقه یک شهرکرد واقع در میدان امام حسین، خیابان پیروزی مراجعه کنند.همچنین ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha