برگزاری اجلاسیه مبلغین استان همدان در دهه فجر
کد خبر: 4198168
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

برگزاری اجلاسیه مبلغین استان همدان در دهه فجر

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان، گفت: این برنامه با عنوان «میدان تبیین» با حضور بیش از 700 نفر از مبلغان و مبلغات استان در روز 17 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان،به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان، گفت: این برنامه با عنوان «میدان تبیین» با حضور بیش از 700 نفر از مبلغان و مبلغات استان در امروز 17 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه مبلغین در کف میدان به‌صورت مستقیم با اقشار مختلف مردم ارتباط خوبی دارد، گفت: دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات و بی‌تفاوتی آنها نسبت به صندوق رأی است که در این راستا شبکه ملبغین با تبیین دستاوردهای نظام اسلامی می‌تواند اهداف شوم دشمنان را خنثی و نقش مؤثری در افزایش مشارکت مردم داشته باشد.

ارتقایی با بیان اینکه ماه‌های رجب و شعبان فرصت خوبی برای انجام فعالیت تبلیغی است، یادآور شد: مبلغان در ایام تبلیغی پیش رو می‌توانند به تبیین انتخاب صحیح و آگاه بپردازند تا با عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری و علما، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه محل برگزاری این نشست یک روزه، سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود، اظهار کرد: این اتفاق مبارک به همت قرارگاه حوزوی جهاد تبیین استان و با حضور همه نهادهای مرتبط با شبکه تبلیغ استان به مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی همدان برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر اینکه باید از فرصت‌های تبلیغی پیش رو همچون ایام الله دهه فجر به نحو احسن بهره ببریم، ابراز کرد: شبکه تبلیغ هم از نظر محتوایی و هم روش‌های ارائه محتوا مطالب مورد نیاز را برای مبلغین تبیین کرده است.

وی با بیان اینکه با تبیین صحیح دستاوردها می‌توان گفت: مبلغین می‌توانند نقشی موثر و مفید در افزایش مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، ابراز کرد: حجج اسلام و المسلمین آقایی مشاور عالی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، صلح میزاریی مدیر تولید محتوا انتشارات انقلاب اسلامی دفتر مقام معظم رهبری، صالح پرور عضو شورای راهبردی موسسه امیر بیان و نجفی از فعالان امر تبلیع در این همایش به سخنرانی خواهند پرداخت. بیان محتوا و روش‌های صحیح و جذاب ارائه محتوا و تبلیغ موثر میدانی نسبت به مخاطبین، از سرفصل‌های این همایش خواهد بود.

ارتقایی با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در 22 بهمن و انتخابات 11 اسفندماه، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب و اسلام خواهد زد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای ماندگار ضمن آنکه بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان خواهد کشید، دشمنان را نیز بار دیگر در رسیدن به اهداف شومشان مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha