اجرای 23 ویژه‌برنامه در جهاددانشگاهی اردبیل به‌مناسبت دهه فجر
کد خبر: 4198554
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

اجرای 23 ویژه‌برنامه در جهاددانشگاهی اردبیل به‌مناسبت دهه فجر

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، ۲۳ ویژه‌برنامه در این نهاد در حال اجراست؛ همچنین خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی این نهاد با تخفیف ویژه به مردم ارائه می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، مریم خروشی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، ۱۷ بهمن‌ماه در سخنانی بیان کرد: به‌مناسبت بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در ایام‌الله دهه فجر، ۲۳ ویژه‌برنامه در جهاددانشگاهی اردبیل در حال اجراست؛ همچنین خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی این نهاد با تخفیف ویژه به مردم ارائه می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه دارت ویژه جهادگران خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد فضای با نشاط و رقابت سالم بین کارکنان بود.

خروشی با اعلام اینکه این مسابقه در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۳۰ نفر از اعضای این جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: در بخش آقایان بهرنگ کوهی مقام اول، فردین محمودی و مهدی قنبری به‌طور مشترک مقام دوم و عباس نیکزاد مقام سوم و در بخش بانوان پریسا رضایی، مریم خروشی و هانیه بابایی با بالاترین امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی برگزاری مسابقه تنیس روی میز را از دیگر برنامه‌های ورزشی جهاددانشگاهی اردبیل در ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: از منتخبان این مسابقات طی برنامه‌ای با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha