جهاددانشگاهی؛ پرچمداری تفکر جهادی در کشور است
کد خبر: 4198653
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

جهاددانشگاهی؛ پرچمداری تفکر جهادی در کشور است

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی کشور پرچمدار تفکر جهادی را جهادگران جهاددانشگاهی دانست و گفت: این امر نشان از تفاوت این نهاد انقلابی با سایر دستگاه‌ها بوده و برهمین اساس جهاددانشگاهی همواره کارهای بر زمین مانده نظام را به پایان می‌رساند.

سیدیوسف حسینی، مدیرکل حراست جهاددانشگاهی کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدیوسف حسینی، مدیرکل حراست جهاددانشگاهی کشور امروز، ۱۸ بهمن در مراسم تکریم و معارفه مسئول حراست جهاد دانشگاهی استان کردستان، انتخابات را نشانه‌ بارز مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در همه‌پرسی 12 فروردین سال 57 بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

وی این انتخابات را‌ نمود عینی دموکراسی برای سراسر دنیا دانست و افزود: دشمنان از همان روزهای ابتدایی پیروزی نظام مقدس انقلاب اسلامی همواره تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این نظام را از نطفه خفه‌کنند اما به کوری چشم دشمنان و پشتوانه مردمی امسال چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن‌می‌گیریم.

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی کشور بیان کرد: امام خمینی(ره) با دست خالی و خلوص نیت، انقلاب اسلامی را که خاستگاه آن مردم بودند را بنیان گذاشت و در طول سال‌های مبارزه و پیروزی هیچگاه از مردم دور نشد و این رمز پیروزی انقلاب اسلامی است اما امروز می‌بینم در برخی کشورها برای تغییر و تحول در کشور دست به کودتا می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در آن زمان با حداقل‌ها مردم را هدایت می‌کرد، ادامه داد: دشمنان در زمان انقلاب نگاه حقیرانه‌ای به ایرانیان با تمدن داشتند و می‌خواستند اسلامیت و تمدن ملت ایران را نابود کنند.

حسینی در ادامه گفت: با نگاهی به گذشته این حقیقت برای ما روشن می‌شود که از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکا و هم پیمانانش به‌طور مداوم درپی ضربه زدن به انقلاب بوده‌اند، اما امروز دیگر باید به درخت تنومند انقلاب اسلامی به‌واسطه پشتوانه محکم مردمی بالید چراکه مردم همیشه وظیفه خود در قبال نظام را به درستی انجام داده‌اند و امروز نیز باید مانند همیشه انقلاب را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه کردستان با وجود اینکه استانی حساس و همواره مورد هجمه توطئه دشمنان بوده است، اظهار کرد: با این وجود مردم کردستان همواره سر بزنگاه حمایت خود را از انقلاب‌ اسلامی و نظام اعلام کرده‌‌اند و یکی از این امور اتفاقات سال گذشته بود که مردم کردستان بار دیگر ثابت کردند، به نظام وفادار هستند.

مدیر حراست جهاد دانشگاهی کشور با تأکید بر اینکه  امروز باید در راستای جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب را برای همگان بیشتر معرفی کرد، افزود: دستگاه رسانه‌ای دشمن همواره با سیاه‌نمایی درپی ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند، بنابراین تلاشگران جهاددانشگاهی باید بیش از پیش وظیفه و دین خود را به نظام ادا کنند.

وی پرچمدار تفکر جهادی را جهادگران جهاددانشگاهی دانست و بیان کرد: این امر نشان از تفاوت این نهاد انقلابی با سایر دستگاه‌ها بوده لذا جهاددانشگاهی همواره کارهای بر زمین مانده نظام را به پایان می‌رساند و این امر تأثیر بسیار زیادی بر بدنه جامعه گذاشته است.

حسینی  با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی از جمله راه‌اندازی مؤسسه رویان و دستاوردهای فناورانه در حوزه علم، صنعت، کشاورزی و دامپروری، گفت: اعضای جهاددانشگاهی استان کردستان باید این دستاوردها را به‌عنوان ارمغان انقلاب در استان معرفی کنند و از آنها برای توسعه کردستان بهره گیرند.

وی در پایان یادآور شد: جهاددانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود در ایسنا و ایکنا در راستای مشارکت حداکثری بهره بگیرد و مردم را با روشنگری به سمت انتخاب اصلح هدایت کند.

انتهای پیام
captcha