راهپیمایی ۲۲ بهمن همان دفاع از حرم ایران است
کد خبر: 4198861
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
امام جمعه ارومیه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن همان دفاع از حرم ایران است

حجت‌الاسلام والملسمین سیدمهدی قریشی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن همان دفاع از حرم ایران است که مردم با مشارکت خود از ایران اسلامی و خون شهیدان اسلام از آن دفاع می‌کنند.

سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۰ بهمن در خطبه نماز جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دفاع از حرم ایران اسلامی است  تا بدین صورت به خون شهدا ارج دهیم.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است تا ضمن پاسداری از خون شهیدان ایران از حرم ایران اسلامی نیز دفاع کنیم، سردار شهید قاسم سلیمانی پس از ۴۰ سال مجاهدت خود وصیت کرد که از ایران اسلامی که حرم مقدسی است و باید بیش از پیش دفاع کنیم.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن همان دفاع از حرم ایران است که مردم با مشارکت خود از ایران اسلامی و خون شهیدان اسلام از آن دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند افزود: مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل امام راحل آن را به عنوان راس امور کشور دانستند که باید همه ما به این جایگاه والا توجه ویژه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: به دلیل اهمیت مجلس، دشمن تلاش می‌کند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند که افراد اصلح راهی مجلس نشوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به صفات بارز عطوفت و مهربانی پیامبر اکرم(ص) و تبریک عید مبعث اظهار کرد: تمامی صفات پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) به عنوان اسطوره معنوی جهانیان در دنیای امروز نیز دارای ارزش و وجوه معنوی اساسی زندگی است که دشمنان اسلام با تعریف جاهلیت مدرن برای جامعه غرب سعی در نزول جایگاه بشریت دارند در حالی که اسلام همیشه زنده است.

انتهای پیام
captcha