دشمنان تمام‌قد وارد عرصه شده‌اند تا امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند
کد خبر: 4198967
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
استاندار آذربایجان‌شرقی

دشمنان تمام‌قد وارد عرصه شده‌اند تا امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند

مالک رحمتی، با بیان اینکه امنیت انتخابات هم بسیار مهم است، اظهار کرد: دشمنان تمام‌قد وارد عرصه شده‌اند و به هر توطئه‌ای روی می‌آورند تا امنیت فیزیکی و روانی جامعه را خدشه‌دار کنند.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، جمعه‌شب 20 بهمن‌ماه، در شورای اداری مراغه، گفت: رفتار مناسب، تقوا و پاک‌دستی مسئولان بزرگ‌ترین اقدام و تبلیغ برای افزایش مشارکت انتخاباتی است.

وی با اشاره سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت به‌عنوان چهار رکن انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب افزود: مسئولان در یک حکومت دینی و ارزشی باید سعه‌صدر داشته باشند و تکریم ارباب‌رجوع را در اولویت قرار دهند.

رحمتی، با تأکید بر اینکه کارگزاران دولتی در انتخابات ۱۱ اسفندماه حق سوگیری ندارند، بیان کرد: هر مسئولی که زیر بیرق سلیقه‌های سیاسی قرار گیرد و با جانب‌داری، جایگاه دولت را خدشه‌دار کند، شرعی و قانونی مدیون خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امنیت انتخابات هم بسیار مهم است، اظهار کرد: دشمنان تمام‌قد وارد عرصه شده‌اند و به هر توطئه‌ای روی می‌آورند تا امنیت فیزیکی و روانی جامعه را خدشه‌دار کنند.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان مصداق انتظار دارند نه مفهوم، افزود: به همین دلیل انتصابات دولت مردمی بر اساس ارزیابی عملکرد صورت‌گرفته و در این زمینه بر اساس شاخص‌ها و رضایتمندی مردم تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: مدیر باید کارآمد، کاردان، متخصص و متعهد و مهم‌تر از همه دغدغه‌مند باشد، چرا که ایام مثل ابر بهاری رد می‌شود و باید از فرصت مسئولیت برای خدمت‌رسانی استفاده شود.

رحمتی با تأکید بر اینکه کار نشد ندارد، گفت: هدف رضایت مردم است و اگر رضایت مردم جلب نشود، در دنیا و آخرت مدیون خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha