جهانیان شاهد خلق حماسه ملت ایران در 22 بهمن بودند
کد خبر: 4199226
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
فرمانده انتظامی فارس:

جهانیان شاهد خلق حماسه ملت ایران در 22 بهمن بودند

سردار رهام بخش حبیبی ضمن قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ‌مردان و زنان کشورمان بودند.

راهپیمایی 22 بهمن، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شیراز ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این مراسم گفت: در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی امت سرافراز و حماسه‌ساز استان فارس همگام با هموطنان سراسر كشور با حضور سرشار از بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

وی با بیان اینکه در مراسم امروز ملت ایران بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند، افزود: قطعاً این حضور پرشور و انقلابی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم شریف استان فارس بوده و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ مردان و زنان این خطّه پهناور از کشور عزیزمان بودند.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در مراسم امروز، کارکنان انتظامی استان ضمن برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم، در راهپیمایی 22 بهمن نیز اتحاد و همدلی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

یادآور می‌شود، در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شیراز، معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس نیز غرفه‌هایی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برپا کرد.

انتهای پیام
captcha