انتشار پیام رئیس صداوسیما به مناسبت چهل‌سالگی رادیو قرآن
کد خبر: 4199309
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

انتشار پیام رئیس صداوسیما به مناسبت چهل‌سالگی رادیو قرآن

پیام پیمان جبلی، رئیس صداوسیما به مناسبت چهل‌سالگی تاسیس رادیو قرآن منتشر شد.

پیمان جبلیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، رئیس صدا و سیما به مناسبت چهلمین سال تاسیس رادیو قرآن پیامی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛

«باسمه تعالی 
اقرا باسم ربک الذی خلق... چه تقارن عجیبی است که ایام مبعث با ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد تاسیس رادیو قرآن، همزمان شده است.

هزار و چهارصد و پنجاه و هشت سال پیش در چنین ایامی بود که معجزه بی‌نظیر خلقت، «قرآن کریم» بر پیامبر ختمی مرتبت نازل شد. خداوند از آخرین پیامبرش خواست تا بخواند و جهانیان را به خواندن قرآن و ذکرش هدایت کند. چه همزمانی مبارک و زیبایی است، تولد اسلام عزیز و نزول قرآن مبارک با چهلمین سالگرد تاسیس رادیوی محبوب قرآن که خود همین عدد چهل را حکمت‌ها و اسراری است و مگر نه این است که پیامبر عظیم‌الشان‌مان در همین سن به رسالت مبعوث شد. رادیوی شنیدنی و آسمانی قرآن همواره منشأ خیر فراوان بوده و باید به حال آنان که توفیق حضور و فعالیت در این رادیوی مقدسی دارند، غبطه خورد. بی‌شک فعالیت در چنین رادیویی جز با الطاف خاصه الهی امکان‌پذیر نیست که منبع و منتشرکننده کلمات وحی است و هم همکاران و هم شنوندگان آن حال و احوالی خاص دارند.

امیدوارم رادیو قرآن به پشتوانه لایزال کلام‌الله همواره درخشان و متعالی باشد و بتواند بیش از پیش در جذب مخاطبان حقیقت‌جو و حقیقت‌طلب موفق عمل کند. توفیق روزافزون تمام همکاران را در رادیو قرآن، در مسیر رونق و ترویج فرهنگ و معارف الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی
رییس سازمان صدا و سیما»

انتهای پیام
captcha