ویزیت رایگان بیماران نیازمند خراسان‌جنوبی در ۴ کاروان سلامت هلال احمر
کد خبر: 4199371
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
در دهه فجر انجام شد؛ 

ویزیت رایگان بیماران نیازمند خراسان‌جنوبی در ۴ کاروان سلامت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: در ایام دهه فجر امسال، چهار کاروان سلامت هلال احمر استان به روستاهای محروم اعزام شدند.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر خدمت‌رسانی در مواقع بحران، اقدامات بشردوستانه و عام‌المنفعه نیز انجام می‌دهد و  هلال احمر بی‌غرض است، اما بی‌تفاوت نیست و در برابر نیازمندان احساس مسئولیت می‌کند، از همین‌رو طرح‌های مختلفی را برای نیازمندان در برنامه دارد.

وی اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم را یکی از طرح‌های بشردوستانه و خیرخواهانه این جمعیت دانست و گفت: در قالب این طرح، پزشک، ماما و تکنسین داروخانه در روستاها حضور پیدا می‌کنند. 

کاوسی تصریح کرد: کاروان سلامت در روستاهای نیازمند، بیماران را ویزیت رایگان می‌کند و همچنین داروی رایگان را در اختیار آنان قرار می‌دهد و به‌مناسبت ایام دهه فجر، چهار کاروان سلامت هلال احمر استان به روستاهای مختلف محروم در سطح استان اعزام شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: این کاروان‌ها با حضور پنج پزشک متخصص در روستاهای محروم شهرستان‌های درمیان، نهبندان، سرایان و زیرکوه حضور یافتند و در مجموع تعداد ۱۹۲ نفر از خدمات کاروان سلامت در دهه فجر بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha