ارسال بیش از ۳۰۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش دین و رسانه‌های نوین
کد خبر: 4199475
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

ارسال بیش از ۳۰۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش دین و رسانه‌های نوین

رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: تاکنون ۳۱۴ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ملی «دین، فرهنگ ورسانه‌های نوین رسیده که علاقه‌مندان تا دهم اسفند فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

کمال اکبری، رئیس دانشکده دین و رسانه

به گزارش خبرنگار ایکنا، کمال اکبری، رئیس دانشکده دین و رسانه و رئیس همایش ملی «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» امروز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ماه‌ها پیش فعالیت اجرایی خود را آغاز و دنبال کرده است، گفت: نشست‌های شورای علمی همایش در این ایام به صورت مرتب برگزار شده است.

رئیس دانشکده دین و رسانه با بیان اینکه امروز آمادگی لازم برای برگزاری یک همایش علمی فراهم شده است، عنوان کرد: تاکنون ۳۱۴ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که نشان می‌دهد همایش مورد استقبال اساتید و نخبگان قرار گرفته است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه طبق نظر شورای علمی همایش و درخواست‌های رسیده زمان دریافت مقالات تا ۱۰ اسفندماه تمدید شد، خاطرنشان کرد: تاکنون در چکیده مقالاتی که به دبیرخانه رسیده است شاهد تنوع موضوعی در محور‌های ذیل همایش بوده‌ایم.

اکبری بیان کرد: برخی افراد چکیده مقالات خود را ارسال کرده بودند، ولی موفق نبودند که مقاله خود را تکمیل کنند که درخواست داریم تا ۱۰ اسفندماه مقالات خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که چکیده مقاله خود را ارسال نکرده باشند، می‌توانند مقاله کامل خود را ارسال کنند، افزود: درحال حاضر ۹ پیش‌نشست برگزار شده و نهاد‌های مختلفی برای برگزاری این پیش نشست‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، چرا که این پیش‌نشست‌ها با هدف ترویج و گفتمان‌سازی ذیل محور‌های همایش درحال برگزاری است.

اکبری با بیان اینکه تلاش داریم در روز‌های باقی‌مانده تا اختتامیه همایش، دیدار با علما و بزرگان را داشته باشیم، افزود: در نظر داریم مجموعه کتاب همایش و یا ویژه نامه همایش را منتشر کنیم.

در ادامه عیسی زارعی، دبیر اجرایی همایش ملی «دین‌‎، فرهنگ، رسانه‌های نوین» به پیش‌نشست‌های برگزار شده، اشاره کرد و گفت: تاکنون پیش‌نشست‌هایی با موضوع «فضای مجازی»، «سبک زندگی اخلاقی و هوش مصنوعی» و «مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران» و... برگزار شده است.

عیسی زارعی، دبیر اجرایی همایش ملی «دین‌، فرهنگ، رسانه‌های نوین»

وی با اشاره به اینکه تا زمان اختتامیه این نشست‌ها برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برخی از عنوان‌های نشست‌های آینده شامل «هوش مصنوعی، فرصت‌ها و چالش‌های دینداران» و «دین و زیبایی‌شناسی در رسانه‌های نوین» می‌شود.

دبیر اجرایی همایش دین‌‎، فرهنگ، رسانه‌های نوین با بیان اینکه سه عنوان کتاب در اختتامیه همایش رونمایی خواهد شد، مطرح کرد: فرصت تمدید مجدد ارسال آثار وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در تمام محور‌ها چکیده مقالات داشته‌ایم، عنوان کرد: در حوزه رسانه‌های نوین ۶۰ عنوان چکیده، با رویکرد اخلاقی رسانه‌های نوین ۱۵ عنوان چکیده، با رویکرد تبلیغ دینی در رسانه‌های نوین ۱۹ عنوان چکیده، با رویکرد قرآنی ۴ عنوان چکیده، سبک زندگی ۱۸ عنوان چکیده، فرهنگ ۲۸ عنوان چکیده، شبکه‌های اجتماعی ۳۷ عنوان چکیده، حکمرانی ۹ عنوان چکیده، دیپلماسی رسرانه‌ای ۵ عنوان چکیده، بازی‌های دیجیتال ۶ عنوان چکیده، بررسی آثار سینمایی ۸ عنوان چکیده و هوش مصنوعی ۱۳ عنوان چکیده ارسال شده است.

یادآور می‌شود، نخستین همایش ملی «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha