فعالیت‌های جهاددانشگاهی متناسب با نیازهای کردستان است
کد خبر: 4199555
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

فعالیت‌های جهاددانشگاهی متناسب با نیازهای کردستان است

فرماندار شهرستان سنندج گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در چند سال اخیر متناسب با نیازهای استان کردستان بوده است و جهت توسعه این فعالیت‌ها باید از این نهاد حمایت و پشتیبانی شود.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسگری، فرماندار شهرستان سنندج امروز، 24 بهمن‌ماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی دارای ظرفیت‌های خوب و تأثیرگذاری است، گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان کردستان در چند سال اخیر قابل توجه بوده و این فعالیت‌ها در راستای نیازهای استان صورت گرفته است.

وی افزود: در جلساتی که با استاندار کردستان داشته‌‌ایم بارها جهاددانشگاهی را به عنوان یک نهاد فعال، پویا و توسعه‌ای معرفی کرده‌اند و این مهم نشان از تلاش و کوشش جهادی این مجموعه است.

فرماندار شهرستان سنندج با تأکید بر اینکه از جهاددانشگاهی استان کردستان حمایت خواهیم کرد، بیان کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است و بر همین اساس در سال آینده بودجه‌ای را برای حمایت از این نهاد اختصاص خواهیم داد.

وی در پایان از تلاش‌های جهادی جهاددانشگاهی استان کردستان تشکر کرد و یادآور شد: شهرستان سنندج به طور قطع از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این نهاد انقلابی در راستای توسعه بهره خواهد گرفت.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان گفت: جهاددانشگاهی کردستان دارای نیروهای جوان پرانرژی و متخصص و متعهد است. جهاددانشگاهی استان کردستان فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی انجام داده است و توانسته در راستای رشد و توسعه استان گام بردارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: یکی از اهداف مهم این نهاد ایجاد بستر و زمینه فعالیت مناسب برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌هاست. که در این راستا این نهاد اقدام به ایجاد چندین مرکز دانش بنیان و واحد فناور کرده است.

انتهای پیام
captcha