تبلیغات ۶ نامزد انتخابات خبرگان رهبری در گیلان آغاز می‌شود
کد خبر: 4199645
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
از فردا

تبلیغات ۶ نامزد انتخابات خبرگان رهبری در گیلان آغاز می‌شود

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخابات خبرگان رهبری از فردا، ۲۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و به مدت ۱۵ روز تا ساعت 8 صبح 10 اسفند ادامه دارد.

جواد شفیعی‌ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، جواد شفیعی‌ثابت، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان امروز، 24 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اعلام کد نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان اظهار کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری از فردا، 25 بهمن‌‌ماه آغاز می‌شود و به مدت 15 روز تا ساعت هشت صبح 10 اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: گیلان در مجلس خبرگان رهبری چهار کرسی دارد و نامزدهای محترم فرصت دارند هم از طریق رادیو و تلویزیون استانی و هم به‌صورت تأسیس ستاد در شهرها فعالیت‌های تبلیغاتی خود را براساس فصل چهارم و مواد 19 تا 27 آیین‌نامه انتخابات خبرگان رهبری آغاز کنند.

شفیعی‌ثابت گفت: کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان به ریاست استاندار گیلان و با عضویت رئیس کل دادگستری، مدیرکل صدا و سیما، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات وظیفه بازرسی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها را به‌عهده دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان، اسامی و کد نامزدهای  ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان را بدین شرح اعلام کرد:

1- حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی اشکوری کد نامزد 16

2-  حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی کد نامزد 18

3- حجت‌الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی کد نامزد 27

4- حجت‌الاسلام والمسلمین علی کاظمی کد نامزد 29

5- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین گلی شیردار کد نامزد31

6- حجت‌الاسلام و المسلمین احمد علی یوسفی کد نامزد 34

تبلیغات 6 نامزد انتخابات خبرگان رهبری در گیلان آغاز می‌شود

انتهای پیام
captcha