چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4199757
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزد برگزار شد

چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» با هدف پاسداشت آرمان‌های انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب در مسجد حضرت خدیجه(س) یزد برگزار شد.

چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» به‌مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه و با هدف پاسداشت آرمان‌های انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، سه‌شنبه شب، 24 بهمن ماه در مسجد حضرت خدیجه(س) یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد در این مراسم با اشاره به موضوع قرآن و امام حسین(ع)، از برگزاری مسابقه‌ای در این زمینه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه چهاردهمین همایش قرآن، کتاب انقلاب با میلاد باسعادت امام حسین(ع) همزمان شد، مسابقه‌ای با عنوان «قرآن و امام حسین(ع)» طراحی و در حاشیه این مراسم برگزار می‌شود.

مطهریان در ادامه به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان پرداخت و گزارشی از روند فعالیت‌ها ارائه کرد.

در ادامه این مراسم محمدحسین میرحسینی و کاظم میرزازاده از پیشکسوتان قرآن کریم و همچنین رضا غلامزاده قاری ممتاز استان یزد به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

آغاز کلاس‌های قرآنی مسجد حضرت خدیجه(س) امامشهر یزد، تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی قرآن و امام حسین(ع)، سخنرانی با موضوع انتخابات و ... از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha