دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی کرمان تجلیل شدند
کد خبر: 4199792
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی کرمان تجلیل شدند

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در شب ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) برگزار شد.

تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان شامگاه، ۲۴ بهمن‌ماه و در شب ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیر‌کل آموزش و پرورش کرمان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز، گفت: جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است چرا که ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا، از مال و جان خود می‌گذرند.

وی با اشاره به جانبازی و شهادت تعدادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، افزود: روند درمان آنها تا بهبودی کامل توسط کارگروهی در اداره‌کل آموزش و پرورش استان پیگیری می‌شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان با اشاره به پرداخت مبلغی از هزینه درمان دانش‌آموزان مجروح حادثه تروریستی کرمان از سوی بیمه دانا از پرداخت هزینه‌های درمانی در قالب بیمه حوادث دانش‌آموزی خبر داد و ادامه داد: دانش‌آموزان مجروح این حادثه به عنوان الگوهای ارزنده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید با روایتگری این حادثه، چهره پلید دشمنان ایران اسلامی را برای مردم و دانش‌آموزان تبیین کنند، تصریح کرد: دانش‌آموزان جانباز حادثه تروریستی کرمان به عنوان قهرمانان وطن هستند. صبر، استقامت و دلیری این دانش‌آموزان برای همیشه در تاریخ دیار کرمان ماندگار خواهد بود.

رضایی از افتتاح و بهره برداری از مدرسه شهدای دانش‌آموز کرمان در روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد از روند ساخت این مدرسه در ۴۰ روز اخیر انجام شده است که رکوردی بی‌نظیر را در روند مدرسه‌سازی کشور ثبت کرده است.

انتهای پیام
captcha