حضور حماسی در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است
کد خبر: 4199903
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

حضور حماسی در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است

استاندار گیلان از آمادگی کامل فرمانداری‌ها و همه دست اندرکاران ستاد انتخابات استان برای برگزاری هرچه پرشور و باشکوه تر انتخابات 11 اسفندماه خبر داد و گفت: تکمیل کننده جشن انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری و حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 25 بهمن‌ماه در نشست هماهنگی فرمانداران شهرستان‌های استان با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی بویژه گیلان سرافراز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، اظهار کرد: حضور آگاهانه و پرشور ملت غیور ایران اسلامی و مردم ولایتمدار گیلان سرافراز، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره‌کننده از عظمت و بزرگی این ملت خلق شد.

وی افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان گیلان خالق حماسه ماندگار هشت‌دی و سرزمین سرداران و هشت‌هزار شهید والامقام که بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس نموده، این بار نیز با حضور خیره کننده خود در جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفادارای خود را به آرمان‌های نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان دادند.

استاندار گیلان تصریح کرد: قطع به یقین حضور پرشور و گسترده مردم بابصیرت در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری نیز تداوم حماسه‌آفرینی جشن پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

عباسی بیان کرد: ملت سربلند با حضور در پای صندوق‌های رأی ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، اصلح‌ترین و کارآمدترین و دلسوزتر افراد را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و داشتن ایران قوی انتخاب می‌کنند.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه تداوم خدمت صادقانه در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم موجبات رضایت بیش از پیش مردم را فراهم می‌آورد، خطاب به فرمانداران گفت: با عنایت به تمجید مقام معظم رهبری از علمکرد دولت آیت‌الله رئیسی، باید همه مسئولان با اهتمام بیشتر از همیشه برای ارائه خدمات در شان به مردمان همیشه در صحنه کشور و استان عزیزمان گام بردارند و با اقدامات جهادی، شبانه روزی کارکنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای صحیح فریضه جهاد تبیین از سوی همه متولیان و به‌ویژه لزوم توجه خواص جامعه به این مهم تأکید کرد و با بر شمردن موفقیت‌های ارزشمند ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، اظهار کرد: به لحاظ علمی و اقتصادی به جایی رسیده‌ایم که امروز در علم انرژی رتبه ۱۱ ‌جهان و در منطقه رتبه نخست بوده و حتی صادرکننده نفت، گاز و برق هستیم.

عباسی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را خادم و خدمت‌گذار مردم معرفی کرد و گفت: دهه فجر و یوم الله 22 بهمن از یاد مردم نخواهند رفت از این رو مسئولان شبانه روز باید تلاش کنند زیرا دشمن نا امید شده و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی در حال رسیدن به قله است.

استاندار گیلان بیان کرد: امروز در آستانه انقلابی دیگر از نوع سیاسی و اجتماعی هستیم، مشارکت حداکثری آحاد جامعه از هرگونه سلایق سیاسی در انتخابات از جهتی اهمیت دارد که دشمنان ما تکلیف خودشان را می‌فهمند و این است که بسیار ترسیده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان سیاست‌شان در ایران ایجاد ناامیدی است، گفت: هر کشوری کاستی‌هایی دارد و در آمریکا نیز مشکلات و کاستی وجود دارد و در مناظره‌ها تصویرهای بزرگی از کاستی‌های خود را بیان کردند. آنها می‌خواهند امید را از جوانان و نوجوانان ما بگیرند، اگر انتخابات مهم نبود تلاش نمی‌کردند که مشارکت را کاهش دهند.

عباسی بیان کرد: تکمیل‌کننده جشن انقلاب اسلامی مشارکت شکوهمند با مشارکت حداکثری در انتخابات است، گیلانی‌های ولایتمدار و سرافراز همواره نشان داده‌اند با وجود مشکلات، هیچگاه بر مبنای کاستی‌ها تصمیم نگرفته‌اند، بلکه بر مبنای دستاوردها تصمیم می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha