نمایشگاه مد و لباس فجر در استان افتتاح شد
کد خبر: 4200025
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

نمایشگاه مد و لباس فجر در استان افتتاح شد

نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کلنجه»‌ در مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد افتتاح شد.

نمایشگاه مد و لباس فجر در لرستان افتتاح شدبه گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی که امروز، ۲۶ بهمن‌ماه با حضور سیدمجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و رئیس ساماندهی مد و لباس کشور، اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد از نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کلنجه»‌ در مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد افتتاح شد.

این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک ایرانی اسلامی و در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک با کیفیت و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از ۲۶ بهمن به مدت سه روز پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

در این نمایشگاه 150 اثر از فعالان مد و لباس استان لرستان ارائه شده و نمایشگاه جنبی طراحی تاپستری، صنایع دستی مرتبط با پوشاک و تزئینات لباس نیز در کنار این نمایشگاه برپا شده است.

آثاری که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند شامل پوشاک محلی و سنتی، پوشاک عفاف و حجاب و لباس‌های به‌روز‌آوری شده با الهام از موضوعات ایرانی اسلامی است که با انواع تکنیک‌ها اجرا شده‌اند و در برپایی آن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای فرهنگ عمومی، انجمن مد و لباس استان و دانشکده فنی حرفه‌ای دختران خرم‌آباد مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha