نخبگان اهمیت برپایی انتخابات را تبیین کنند
کد خبر: 4200160
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
امام جمعه ارومیه:

نخبگان اهمیت برپایی انتخابات را تبیین کنند

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی گفت: هر کس به سهم خود به ویژه نخبگان باید در راستای تبیین اهمیت انتخابات گام بردارند.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه امروز 27 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خمینی این شهرستان برپا شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تضعیف انتخابات و جایگاه مجلس در ایران اسلامی خوشایند دشمنان این نظام مقدس و الهی است، پس همه ما باید در راستای تبیین اهمیت انتخابات در انقلاب اسلامی تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه ما نهایت توان خود را به کار بگیریم تا اهمیت انتخابات در ایران اسلامی برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان  و رای‌اولی‌ تبیین شود، ادامه داد: نباید اجازه دهیم که انتخابات در معنای عام و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این برهه تضعیف شده و از اهمیت آن کاسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: باید همه ما نهایت توان خود را به کار بگیریم، تا اهمیت انتخابات در ایران اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان و رای اولی بیش از پیش روشن شود، گفت: برای اینکه کشورمان به استقلال و آزادی به معنای تام کلمه دست پیدا کند جوانان زیادی از خون خود گذشتند پس اکنون نیز باید ما به وظیفه خود عمل کنیم.

حجت‌الاسلام قریشی اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم مشارکت نکردن و از آن مهم‌تر، تبلیغ این امر، ظلم به این شهیدان والامقام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ملت ایران به شمار می‌رود پس باید هوشمندانه رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود مشارکت حداکثری مردم را مهمترین اصل در هر انتخابات به ویژه انتخابات پیش‌رو در ۱۱ اسفند امسال دانست، گفت: مشارکت‌کنندگان باید با آگاهی پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا انتخاب اصلح داشته باشند.

انتهای پیام
captcha