ملت ایران با قدرت اصل انقلاب را حفظ می‌کنند
کد خبر: 4200167
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

ملت ایران با قدرت اصل انقلاب را حفظ می‌کنند

امام جمعه کرج گفت: مردم حتی اگر از مسئولان گلایه داشته باشند اما در مسیری که برای آینده کشور انتخاب کرده‌اند سست نمی‌شوند و با قدرت اصل انقلاب را حفظ می‌کنند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۲۷ بهمن ماه کرج با قدردانی از حضور مردم البرز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و با بیان اینکه حضور حماسی مردم بار دیگر شگفتی آفرید و دشمنان اسلام را مایوس کرد: حضور نوجوانان دهه‌های ۸۰ و ۹۰ و سایر قشرها در این راهپیمایی عظیم نشان داد که ریشه انقلاب اسلامی عمیق‌تر از تصور دشمنان است.

وی با اشاره به حضور بانوان با عقاید و پوشش‌های مختلف، گفت: این حضور نشان داد که مردم انقلابی ایران با بصیرت و دشمن شناس هستند.

این مسئول افزود: مردم حتی اگر از مسئولان گلایه داشته باشند اما در مسیری که برای آینده کشور انتخاب کرده‌اند سست نمی‌شوند و با قدرت اصل انقلاب را حفظ می‌کنند و در عرصه انتخابات هم حماسه خلق خواهند کرد.

امام جمعه کرج در ادامه با تأکید بر لزوم جدی گرفتن مشکلات جوانان از سوی مسئولان، تصریح کرد: شناخت آسیب‌ها در مسیر زندگی جوانان و برطرف کردن آن‌ها توسط مسئولان ضروری است. باید برای تمدن سازی اسلامی ایمان، دانایی و عزم جوانان را جدی بگیریم.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آماده شدن مقدمات انتخابات، به مردم توصیه کرد برای انتخاب سوابق کاری نامزدها و اطرافیان آن‌ها را  رصد کنند و اگر افراد رانت‌خوار و سابقه‌دار پشت سر فردی هست به او رأی ندهند.

حسینی‌همدانی در پایان گفت: ما در مصلای نماز جمعه کرج بستر را برای حضور تمام نامزدهای انتخاباتی از طیف‌های مختلف فراهم کرده‌ایم تا برای مردم صحبت کنند.

انتهای پیام
captcha