هیئت‌های مذهبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند
کد خبر: 4200668
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
استاندار البرز:

هیئت‌های مذهبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

مجتبی عبداللهی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند که در انتخابات پیش‌ رو خواص به میدان بیایند، گفت: فعالان هیئت‌های مذهبی استان نیز خواص محسوب می‌شوند و الگو و مورد وثوق مردم هستند، لذا باید برای افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.

انتخابات

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز روز دوشنبه، 30 بهمن‌ماه در دیدار با جمعی از هیئت‌های مذهبی استان البرز با تاکید بر اینکه مشارکت هیات‌های مذهبی در امور فرهنگی محله‌های کم‌برخوردار تاثیرگذار است، اظهار کرد: فعالان مذهبی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلفی کار کردند و امروز نیز تعداد زیادی از آنها در عرصه‌های دینی و فرهنگی آزادانه و با حمایت‌های اجتماعی فعال هستند.

وی افزود: نقش استاندار نظارت بر روند امور استان است ولی اکنون فارغ از تعاریف جایگاه‌ها، شبانه‌روزی در میدان هستم و برنامه‌های استان را از نزدیک بررسی و برای حل مشکلات چاره‌اندیشی می‌کنیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز، ایران کوچک لقب گرفته است، بنابراین باید ابعاد مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم و برنامه و هدف تعیین کنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند که در انتخابات پیش‌ رو خواص به میدان بیایند. فعالان مذهبی استان نیز خواص محسوب می‌شوند و الگو و مورد وثوق مردم هستند، لذا باید برای افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.

عبداللهی ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهایی استان در دولت سیزدهم بیان کرد: اکنون اراده‌ای ویژه برای جبران کمبودها و کاستی‌های البرز شکل گرفته و دست همراهی تمامی کسانی که دل در گرو توسعه و آبادانی استان دارند را به گرمی می‌فشاریم.

وی تصریح کرد: تأکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب در برنامه‌ها و نشست‌های مختلف از ابتدای امسال، نشان‌دهنده اهمیت انتخابات در برهه حساس کنونی است. ولی امر مسلمین، انتخابات را به‌عنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده‌اند.

استاندار البرز افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد. مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند، بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha