شرکت بیش از ۱۸ هزار فراگیر در دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 4200717
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

شرکت بیش از ۱۸ هزار فراگیر در دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی کردستان

معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان از حضور ۱۸ هزار و ۷۷۷ نفر کردستانی در دوره‌های آموزشی و مهارتی جهاددانشگاهی کردستان خبر داد.

طیبه فرشادان، معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان

طیبه فرشادان، معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی در دو بخش آموزش‌های عمومی و تخصصی تشكيل می‌شود که امسال این دوره‌های آموزشی مورد استقبال مردم استان کردستان قرار گرفته است.

وی افزود: دوره‌های عمومی شامل آموزش زبان انگليسی، كامپيوتر و هنر و دوره‌های تخصصی شامل رشته‌های فنی - مهندسی، حقوق، ادبيات، اقتصاد، علوم پايه، مهندسی كشاورزی، مديريت و حسابداری، تکنیسین داروخانه، دستیار دندان پزشک است.

معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: واحد آموزش جهاددانشگاهی کردستان در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت ویژه و در راستای ارتقای دانش مهارتی نیروهای دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزش تخصصی را برای کارکنان ادارات استان برگزار می‌کند.

وی از شرکت 18 هزار و 777 نفر کردستانی در دوره‌های آموزشی و مهارتی جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و افزود: از این تعداد 5 هزار و 923 نفر در دوره‌های آزاد و 12 هزار و 854 نفر در دوره‌های آموزشی ادارات شرکت کرده بودند.

فرشادان با اشاره به رشد دو برابری فراگیران آموزشی جهاددانشگاهی کردستان نسبت به سال قبل اظهار کرد: استانداردسازی کلاس‌های آموزشی، استفاده از مدرسان باتجربه، مناسب‌سازی فضای آموزشی، بهبود کیفی دوره‌های مهارتی از جمله دلایل رشد فراگیران بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در کل 9 هزار و 887 فراگیر در دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی کردستان شرکت کرده بودند، گفت: از این تعداد پنج هزار و 32 نفر در دوره‌های آزاد و چهار هزار و 844 نفر در دوره‌های آموزشی ادارات شرکت کرده بودند. 

انتهای پیام
captcha