رشد علمی ایران، نشان از آینده درخشان دارد
کد خبر: 4200808
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
نماینده ولی فقیه در ایلام:

رشد علمی ایران، نشان از آینده درخشان دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار گفت: به رغم تحریم‌ها و فشارها در همه عرصه‌ها به خصوص نظامی حرکت رو به رشدی داریم و با کشورهای قدرتمند دنیا رقابت می‌کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز، ۳۰ بهمن‌ماه در همایش دانشگاهیان ایلام با موضوع ایران قوی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: رأی دادن و حضور در پای صندوق رأی تکلیف است‌.

وی افزود: برای حضور در پای صندوق‌های رأی بهتر است تاریخ را مرور کنیم که کشور ما چه تحولاتی را پشت سر گذاشته است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه برای نسل جوان جایگاه کشور ما قبل از انقلاب و بعد از انقلاب تشریح و تبیین شود، اضافه کرد: قبل از انقلاب آمریکایی‌ها برای ایرانی‌ها ارزش قائل نبودند، آمریکا از مصونیت قضایی برخوردار بودند و هیچ مقامی حق رسیدگی به جنایات آن‌ها را نداشت اما امام خمینی (ره) فریاد مظلومیت سر زد و انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه کشور ما امروز در بسیاری از عرصه‌ها نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت داشته است، تشریح کرد: قبل از انقلاب در داخل ایران پر از پزشک خارجی بود، امروز به رغم تحریم‌ها و فشار اقتصادی سال گذشته یک میلیون نفر خارج از کشور برای درمان وارد ایران شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: از برکت انقلاب اسلامی، آمریکا و انگلیس امروز جرأت تجاوز به کشور ما را ندارند. وقتی با پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی وارد کشور شد و ما با موشک ایرانی آن را ساقط کردیم، نتوانست عکس‌العملی از خود نشان دهد این همان عزت ایرانی است.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، عین‌الاسد را زدیم و بازهم هیچ واکنشی نشان ندادند که این حرکت برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم بود، افزود: به رغم تحریم‌ها و فشارها در همه عرصه‌ها به خصوص نظامی حرکت رو به رشدی داریم و با کشورهای قدرتمند دنیا رقابت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha