همایش ملی «سواد تربیتی معلم» در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4200876
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

همایش ملی «سواد تربیتی معلم» در لرستان آغاز شد

اولین همایش ملی «سواد تربیتی معلم» به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان لرستان امروز، یکم اسفندماه در خرم‌آباد آغاز به کار کرد.

همایش ملی «سواد تربیتی معلم» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین همایش ملی «سواد تربیتی معلم» امروز، یکم اسفندماه به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان لرستان آغاز به کار کرد.

این همایش ملی در محورهای سواد تربیتی معلم و دانش موضوعی آموزش‌گری، سواد تربیتی معلم و شایستگی حرفه‌ای، سواد تربیتی معلم و بالندگی حرفه‌ای، سواد تربیتی معلم و شایستگی اجتماعی ـ عاطفی، سواد تربیتی معلم و شایستگی اخلاقی ـ معنوی، سواد تربیتی معلم و شایستگی فناوری، سواد تربیتی معلم و شایستگی پژوهشی، سواد تربیتی معلم و هویت حرفه‌ای معلم، سواد تربیتی معلم و مبانی نظری و فلسفی، سواد تربیتی معلم و روش‌ها و فنون تدریس، سواد تربیتی معلم و نگرش شغلی، سواد تربیتی معلم و سرمایه‌های شناختی و سواد تربیتی معلم و برنامه درسی در حال برگزاری است.

سخنران علمی این همایش ملی که در سالن اجتماعات پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان در حال برگزاری است، حسین مهرداد، استاد برجسته تعلیم و تربیت و از مفاخر فرهنگی لرستان اعلام شده و از دیگر برنامه‌های این همایش می‎توان به ارائه مقالات برتر بخش شفاهی توسط نویسندگان در قالب سه پنل برپایی نمایشگاه کتاب، نمایش پوستر مقالات برتر و نشست علمی تخصصی اشاره کرد.

در برگزاری این همایش ملی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاددانشگاهی، آموزش و پرورش، دانشگاه لرستان، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، میراث فرهنگی و گردشگری لرستان و دانشگاه هنر مشارکت دارند.

براساس مصوبه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان مقالات پذیرفته شده در این همایش ملی از امتیاز همایش‌های ملی دانش‌ آموزش محتوا برخوردار هستند.

انتهای پیام
captcha