امنیت، رقابت و سلامت؛ سه مؤلفه اصلی در انتخابات
کد خبر: 4200950
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
استاندار خراسان رضوی تأکید کرد:

امنیت، رقابت و سلامت؛ سه مؤلفه اصلی در انتخابات

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه اصل بر مشارکت است و انتخابات با مشارکت مردم موضوعیت پیدا می‌کند، گفت: امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات مورد تأکید ما است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، امروز، یکم اسفندماه، در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات به‌عنوان یک بزنگاه و رویدادی مهم در مشارکت مردم، تعیین‌کننده سرنوشت بوده، بنابراین امیدواری و بصیرت مردم بسیار تعیین‌کننده است.

وی افزود: با استفاده از این فرصت، رسانه‌ها، خبرنگاران و همه افرادی که در ارتباط با اطلاع‌رسانی مردم بوده، در تلاش هستند تا مشارکت مردم که مهمترین راهبرد در بین چهار راهبرد اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری است را افزایش دهند. اصل بر مشارکت است و انتخابات با مشارکت مردم موضوعیت پیدا می‌کند. امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات مورد تأکید ما است.

نظری تصریح کرد: فعالیت رسانه‌ها قبل از برگزاری انتخابات، در حین برگزاری و بعد از آن در روشنگری مردم مهم است. رسانه باید دشمن‌شناس نیز باشد تا همه ترفندها و شیطنت‌هایی که معاندین نظام و دشمنان این مرز و بوم برای انتخابات طراحی می‌کنند را برای مردم شفاف‌سازی کند. فرایندها و مراحلی که حین انتخابات صورت می‌گیرد باید از طریق رسانه‌های خودی و انقلابی به اطلاع مردم برسد.

استانداری خراسان رضوی بیان کرد: به همت روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تمامی اهالی رسانه در استودیوی انتخابات مشارکت دارند، مسئولان مربوطه حاضر می‌شوند و برنامه‌های حوزه انتخابیه خود را با مردم در میان می‌گذارند. گستردگی جبهه رسانه باعث اطلاع‌رسانی بیشتر و حضور مردم در این میدان سیاسی خواهد شد. با توجه به آخرین بررسی‌هایی که داشتیم استان خراسان رضوی به‌طور کامل آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی گفت: براساس تقویم ابلاغی وزارت کشور اقداماتی در روزهای نزدیک به انتخابات در حال انجام شدن است. رزمایش‌ها و مانورهایی در بخش‌های مختلف تخصصی و عمومی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار دارد تا بررسی‌های نهایی، آمادگی صددرصدی و پوشش اشتباهات احتمالی مشخص باشد.

انتهای پیام
captcha