دبیرکل جنبش النجباء: حساب ما با آمریکا تسویه نشده است
کد خبر: 4201863
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

دبیرکل جنبش النجباء: حساب ما با آمریکا تسویه نشده است

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق گفت: انتقام خون‌های زیادی هنوز از آمریکا گرفته نشده است.

به گزارش ایکنا به نقل از رسانه‌های عراقی، شیخ اکرم الکعبی روز یکشنبه در پیامی به مناسبت نیمه شعبان افزود: مقاومت اسلامی عراق بر اساس معادله «وحدت میدان»، بخشی اساسی از نبرد مقابله با دشمن صهیونیستی و آمریکا است.

وی اضافه کرد: آرامش کنونی، یک تاکتیک موقت برای آرایش جدید و آرامش قبل از طوفان است و اشغالگران به خاطر ریختن هر قطره خون برخاک عراق پشیمان خواهند شد زیرا ما به انتقام کم اکتفا نمی کنیم و باید انتقام کامل و متناسب بگیریم.

الکعبی اظهار داشت: مقاومت عراق به آزادسازی کشور از اشغال و هدف قراردادن مواضع رژیم صهیونیستی ادامه می دهد و فلسطین را تنها نمی گذارد.

وی بیان کرد: مقاومت اسلامی عراق از ابتدای تجاوز به غزه، خون های زیادی را فدای فلسطین کرده است.

دبیرکل جنبش النجباء گفت: میان اجزای محور مقاومت هماهنگی کامل برقرار است و شعله ور شدن یک جبهه و آرامش در جبهه ای دیگر براساس یک راهبرد برنامه ریزی شده و هدف‌دار است.

الکعبی اضافه کرد: سازش نمی‌کنیم، کوتاه نمی‌آییم، عقب‌نشینی نمی‌کنیم و به یاری غزه و اخراج اشغالگران ادامه می‌دهیم.

وی خطاب به هواداران مقاومت، شش نکته مهم را به شرح زیر خاطرنشان ساخت:

۱. مقاومت اسلامی عراق مسئولیت کلیه تصمیمات جهادی خود را بر عهده می‌گیرد و به تأسی از امام حسین (ع)، از شهادت باکی ندارد. ما معتقد به یکپارچگی جبهه‌هاییم و جزئی اساسی از مقابله با حمله دشمن صهیونیستی و حامی‌اش آمریکای شرور، علیه غزه هستیم و به هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی و تلاش برای آزادی عراق از اشغال، ادامه خواهیم داد.

۲. مقاومت عراق نقش بسزایی در جنگ غزه ایفا، شهدای بسیاری تقدیم و فداکاری‌های زیادی انجام داده است. این خون‌ها موجب ثبات ما در مسیر آزادی و انتقام‌جویی از آمریکاست. لذا برنامه انتقام ما از اشغالگران ادامه خواهد داشت و آن‌ها از هر قطره خونی که در سرزمین مقدس عراق ریختند، پشیمان خواهند شد.

۳. مقاومت، رایزنی حکومت برای عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از کشور را رد نمی‌کند؛ در عین حال تأکید می‌کنیم که اشغالگران دروغگو و فریبکار هستند و توقع خروج آن‌ها با گفتگو و رایزنی، یک توهم است. آمریکای شرور، شیطانی در قالب یک حکومت است که جز منطق زور و سلاح، هیچ منطقی در برخورد با آن کارساز نیست و مقاومت، با این شیطان بزرگ سازش نخواهد کرد.

۴. آرامش فعلی، تاکتیکی موقت برای تجدید آرایش نیروهای ماست و آرامش پیش از طوفان به‌حساب می‌آید. با توجه به وجود خائنان و مزدورانی که اطلاعات مقاومت و مواضع ما را در اختیار دشمن قرار دادند، ضروری بود که جهت حمایت از برادرانمان، در ساختار و آرایش خود تغییراتی ایجاد کنیم. شگفتی در راه است و هرکس آگاهی نظامی داشته باشد، می‌داند که این رویکرد ما به چه معناست. ضمنا ما به‌دنبال حفظ الحشد الشعبی از حملات احمقانه و اشتباه نیروهای آمریکایی هستیم.

۵. گروه‌های مقاومت در اوج هماهنگی قرار دارند و با توقف حملات در یک جبهه، شاهد آغاز حملات در جبهه دیگری هستیم و این یک راهبرد تمرین‌شده و هماهنگ است. تصمیم ما ثابت، واضح و صریح است: متوقف نخواهیم شد و سازش نخواهیم کرد. به حمایت از غزه و اخراج اشغالگران از سرزمین‌مان ادامه خواهیم داد.

۶. سینه ما از برخی خودی‌ها به درد آمده است. درست زمانی که به مقابله با اشغالگران برخاسته‌ایم و در این راه خون می‌دهیم، خنجر به پهلویمان می‌زنند. ما از این مواضع و ادای تکلیف شرعی، چیزی جز رضای خداوند را نمی‌خواهیم و از سال ۲۰۰۳ تا کنون، هیچ منصب سیاسی را نپذیرفته‌ایم. ما در ازای ایستادگی برابر منبع شرارت زمانه، هیچ خواسته دنیوی نداریم. بنابراین از فشار رسانه‌های وابسته به آمریکا و ابزارهای جنگ روانی هیچ ابایی نداریم، اما رفتار برخی عراقی‌ها برایمان دردآور است.

انتهای پیام
captcha