شرکت ۶۵۳ نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان
کد خبر: 4201905
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

شرکت ۶۵۳ نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستان

کارشناس امور فرهنگی و قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه در بیست‌وهشتمین دوره از مسابقات قرآن و عترت ۶۵۳ نفر شرکت کرده‌اند، گفت: نفرات اول در هر رشته پس از کسب حدنصاب می‌توانند در مرحله نهایی این جشنواره شرکت کنند.

بیست‌و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی گلستانمحمد احمدی، دبیر مرحله دانشگاهی بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، در ارتباط با برگزاری مسابقات قرآنی گفت: هدف اصلی برگزاری این مسابقات علاوه بر شناسایی استعدادهای قرآنی، گسترش فرهنگ قرآنی در میان اقشار جامعه است.

کارشناس امور فرهنگی و قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه این مسابقات در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان بخش آوایی تا  هفتم اسفندماه به صورت حضوری و مجازی به رقابت می‌پردازند.

دبیر مرحله دانشگاهی بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به اینکه هر فرد مجوز شرکت در چند رشته را دارد، ادامه داد: در بخش آوایی 213 اثر، در بخش معارفی 462 اثر، در بخش ادبی 70 اثر، در بخش تألیف کتاب 27 اثر، در بخش هنری 82 اثر و در بخش فناوری17 اثر ثبت شده است.

احمدی با تأکید بر اینکه نفرات برگزیده تا 25 اسفندماه باید به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت معرفی شوند، تصریح کرد: مسابقات بخش معارفی(کتبی) این جشنواره به‌صورت همزمان و متمرکز با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به‌صورت مجازی(آنلاین) در روزهای 14 و 15 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی در خردادماه سال آینده به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خواهد بود، گفت: 653 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که نفرات اول در هر رشته پس از کسب حدنصاب به صورت مستقیم جواز حضور در مرحله نهایی این جشنواره را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha