دشمن اصل مشارکت مردم در انتخابات را هدف قرار داده‌ است
کد خبر: 4202420
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

دشمن اصل مشارکت مردم در انتخابات را هدف قرار داده‌ است

رئیس کانون مداحان کرج با تاکید براینکه دشمن اصل مشارکت مردم در انتخابات را هدف قرار داده‌ است، گفت: تنها با حضور مردم و یاری ولی خداست که می‌توان به حل مشکلات امیدوار بود.

انتخابات

علی علی‌اکبری، رئیس کانون مداحان شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تاکید بر حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: واقعیت آن است که بدون حضور مردم، هیچ پیشرفت واقعی رخ نخواهد داد و هیچ گرهی باز نخواهد شد. خداوند متعال از حضور مردم در صحنه و یاری آنها، در کنار نصرت خود به عنوان دفع‌کننده خدعه و مکر دشمنان یاد می‌کند: «وَ إِنْ یُرِیدُوا أَنْ یَخْدَعُوکَ فَإِنَّ حَسْبَکَ اللَّهُ هُوَ الَّذِی أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنِینَ؛ و اگر بخواهند تو را فریب دهند خدا برای تو کافی است او همان کسی است که تو را با یاری خود و مومنان تقویت کرد.» (سوره مبارکه انفال، آیه ۶۲).

وی با بیان اینکه نقش مردم و خواص تأثیرگذار و همراهی آنان با ولی خدا در تحقق پیشرفت مادی و معنوی جامعه، بسیار مهم و تعیین‌کننده است، افزود: تنها با حضور مردم و یاری ولی خداست که می‌توان به حل مشکلات امیدوار بود؛ آنگونه که در این ۴۵ سال نیز همواره و در همه عرصه‌های سیاسی و فرهنگی حضور مردم بسیاری از گره‌های ناگشودنی را باز کرده است.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمن اصل مشارکت مردم در انتخابات را هدف قرار داده‌ است، تصریح کرد: اگر مردم و خواص سیاسی به یاری ولی خدا شتافتند و در بزنگاه‌های سرنوشت‌سازی همچون انتخابات، مجذوب شعارهای فریبنده جریان نفاق و بیماردلان سیاسی نشدند و کسانی را برای اداره امور کشور برگزیدند که بیشترین قرابت فکری را با مبانی دینی و انقلابی داشتند، آنگاه بی‌تردید سرعت پیشرفت نظام اسلامی به سمت تحقّق آرمان‌هایش، چندبرابر خواهد شد.

علی‌اکبری با تاکید براینکه  شرکت‌نکردن در انتخابات می‌تواند زمینه‌ساز فتنه‌هایی در جامعه شود که تنها دامان بانیان آن را نخواهد گرفت، بلکه همه را متضرر خواهد کرد، گفت: باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.

رئیس کانون مداحان کرج ابراز کرد: امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.

 

انتهای پیام
captcha