اعلام زمان برگزاری مرحله حضوری جشنواره تلاوت‌های تقلیدی
کد خبر: 4202462
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

اعلام زمان برگزاری مرحله حضوری جشنواره تلاوت‌های تقلیدی

مرحله حضوری جشنواره تلاوت‌های تقلیدی طی روزهای پانزدهم تا هجدهم اسفندماه در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار می‌شود.

اعلام زمان برگزاری مرحله حضوری جشنواره تلاوت‌های تقلیدی

به گزارش ایکنا، مرحله حضوری نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی طی روزهای آینده با حضور بیش از 80 قاری نوجوان و جوان راه‌یافته به این مرحله از جشنواره برگزار می‌شود.

این مرحله از جشنواره از پانزدهم تا هجدهم اسفندماه و در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برپا می‌شود. رقابت‌های این جشنواره طی روزهای اعلام شده از ساعت 15 تا 20 و با پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما همراه خواهد بود.

در این مرحله از جشنواره تلاوت‌های تقلیدی غلامرضا شاه‌میوه به عنوان رئیس هیئت داوران معرفی شده و چهره‌هایی همچون محسن یاراحمدی، حامد ولیزاده، حسن مختاری، مسعود نوری، علی محرابی و سیدمحمدهادی قاسمی نیز در گروه داوری حضور دارند.

همچنین مجتبی محمدبیگی و سعید حاجیان نیز به عنوان اساتید راهنما معرفی شده‌اند. مرحله فینال و اختتامیه این مسابقات هم اوایل سال آینده در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

اولین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. در این جشنواره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود، همچنین مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای تمامی راه‌یافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته خواهد شد.

این جشنواره در دو مرحله حضوری و غیر حضوری برنامه‌ریزی شده است. مرحله غیرحضوری این جشنواره طی سه دور داوری طی روزهای گذشته برگزار شد. نتیجه داوری مرحله غیر حضوری راه‌یابی 32 نفر در بخش بالای 17 سال و ۵۱ نفر در بخش زیر 17 سال به مرحله حضوری بوده است.

انتهای پیام
captcha