صدور بیانیه ائمه جماعات و ارکان مساجد خراسان شمالی برای دعوت در انتخابات
کد خبر: 4202533
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

صدور بیانیه ائمه جماعات و ارکان مساجد خراسان شمالی برای دعوت در انتخابات

ائمه جماعات و ارکان مساجد خراسان‌شمالی جهت دعوت و حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

صدور بیانیه ائمه جماعات و ارکان مساجد خراسان شمالی برای دعوت در انتخاباتبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، ائمه جماعات و ارکان مساجد خراسان‌شمالی جهت دعوت و حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کردند.
 
متن این پیام به شرح ذیل است؛
 
به نام خدا 
 
 خدای بزرگ را سپاسگزاریم که در ایام پربرکت شعبانیه و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان بار دیگر فرصت نعمت شرکت در انتخابات را فراهم نمود تا با حضور پررنگ خود برگ زرین دیگری را در تقویت نظام و انقلاب اسلامی فراهم نماییم. 
 
بدین وسیله ما ائمه جماعات، امنا و سایر ارکان و اصحاب مساجد خراسان‌شمالی با توجه به حساسیت موضوع انتخابات و نقش آن در تقویت و تحکیم پایه‌های نظام اسلامی  و لبیک به ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و شهدای گرانقدر؛ ضمن حضور پرشور و باشکوه خود در ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه آحاد مردم شریف، غیور، شهید پرور و ولایتمدار خراسان‌شمالی را به شرکت و حضور در این انتخابات دعوت و تاکید نموده تا بار دیگر به رسالت و وظیفه اصلی خود در استمرار و بقا نظام و انقلاب اسلامی به عنوان مولود مساجد عمل نماییم ان‌شاءالله.
 
ائمه جماعات، امناء و سایر ارکان مساجد خراسان‌شمالی
انتهای پیام
captcha