تجلیل از خانواده شهدای جامعه اهل حق در تویسرکان + عکس
کد خبر: 4203796
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

تجلیل از خانواده شهدای جامعه اهل حق در تویسرکان + عکس

طی مراسمی از شش خانواده شهدای جامعه اهل حق تویسرکان با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان تجلیل شد.

دیدار مسئولان تویسرکان با خانواده شهیدبه گزارش ایکنا از همدان، روح‌الله ترکاشوند، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان به همراه امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان با والدین و خانواده‌های معظم شهدای جامعه اهل حق دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

در این دیدارها حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مجد، امام جمعه تویسرکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 750 شهید گلگون‌کفن تویسرکان گفت: خاک مقدس میهن ایران اسلامی متعلق به هیچ حزب، گروه و جریان سیاسی خاصی نیست بلکه متعلق به همه هموطنان عزیز و همه جریان‌های دینی، ملی و سیاسی مذهبی است.

وی ادامه داد: گواه این سخن در هشت سال دفاع مقدس مشخص شد که از همه ادیان، گروه‌ها، جریان‌های دینی و قومیت‌ها در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید تقدیم ایران همیشه سربلند شد و ما قدردان فداکاری‌های و رشادت‌های همه این خانوادها هستیم.

در پایان هر دیدار از مادر شهید نوری برزوئی، مادر شهید حمید قمری، خانواده شهید ناصر رستم‌آبادی، همسر شهید سیدمهدی ده‌پهلوان، مادر شهید صفا ایوتین و مادر شهید محمدرضا فقیر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha