امنیت و آرامش کشور مرهون ازخودگذشتگی شهداست
کد خبر: 4204215
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش وزارت ارشاد:

امنیت و آرامش کشور مرهون ازخودگذشتگی شهداست

محمدحسین اسماعیلی با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور مرهون ازخودگذشتگی شهداست، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های آنان رسالت و وظیفه همه ما و به‌ویژه مسئولان فرهنگی است.

محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشادبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد، ۱۸ اسفندماه در سفر خود به لرستان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده شهید «علی‌محمد دهقانکار» در محل گلزار شهدای خرم‌آباد اظهار کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز ما مرهون شجاعت و ازخودگذشتگی شهداست و امروز در هفته گرامیداشت مقام شهید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تکریم خانواده شهدا، سعی در ادای دین به این عزیزان داریم.

وی ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی کشور ما هستند و عزت و اقتدار ما جز با خون شهدا و پاسداری از آن در همه عرصه‌ها، حاصل نمی‌شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش وزارت ارشاد به همراه معاون ایشان، مدیرکل و مسئولان فرهنگ و ارشاد لرستان با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد و ادای احترام به خانواده شهید «علی‌محمد دهقانکار» که همزمان با سی‌ونهمین سالگرد این شهید گرانقدر بود از خانواده وی قدردانی کردند. 

شهید دهقانکار از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در جریان بمباران هوایی خرم‌آباد و در حین خدمت به فیض شهادت نائل آمد. وی از کارکنان خدوم مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که سال‌ها به اصحاب فرهنگ و هنر استان صادقانه خدمت کرد.

انتهای پیام
captcha