اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش‌آموزان باشد
کد خبر: 4204841
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
استاندار لرستان:

اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش‌آموزان باشد

فرهاد زیویار با استقبال از برگزاری اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی که قرار است اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی لرستان برگزار شود، گفت: اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش‌آموزان و مورد استفاده و تعالی نسل‌های آینده قرار بگیرد و قطعاً در این زمینه اثرگذار است.

دیدار معاون ستاد اقامه نماز کشور با استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، 21 اسفندماه در دیدار معاون ستاد اقامه نماز کشور و هیئت همراه که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، پرداختن به امر نماز را بسیار ارزشمند دانست و گفت: نماز ظرفیتی است که با عدد و رقم نمی‌توانیم در مورد آن بحث کرد و این ظرفیت عظیم حس و حال انسان‌ها را در مناسبات تغییر و در مسیر تعالی قرار می‌دهد.

وی با استقبال از برگزاری اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی که قرار است اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی لرستان برگزار شود، افزود: اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش‌آموزان و مورد استفاده و تعالی نسل‌های آینده قرار بگیرد و قطعاً در این زمینه اثرگذار است.

زیویار اضافه کرد: شروع کارهای خوب همواره با نمازی بوده که توسط پدر و مادر به فرزندان آموزش داده شده و ما در مقابل این ظرفیت اساسی و فریضه واجب الهی باید به بهترین شکل‌ ممکن برنامه داشته باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت نماز اظهار کرد: تمام کارهایی که ما انجام می‌دهیم در مقابل عظمت اقامه نماز بسیار ناچیز است و اگر در ظرفیت‌های اساسی مثل نماز و تعلیم و تربیت اقداماتی انجام شود به خاطر اثرگذاری روی نسل‌های آینده حائز اهمیت است. معامله با خداوند حساب و کتاب ندارد.

زیویار با اشاره به اینکه خودم را در این مسیر ابزار و وسیله می‌دانم، گفت: هر کس به سهم خودش در این زمینه قدم برمی‌دارد و در این زمینه هر کاری از دست ما بر بیاید با افتخار انجام می‌دهیم.

استاندار لرستان افزود: ما منتظر برنامه اجلاس نماز هستیم و هر زمانی تقویم آن توسط ستاد اقامه نماز استان و آموزش و پرورش لرستان نهایی شد ضمن استفاده از تجربیات سایر استان‌ها تلاش خواهیم کرد تا این برنامه به بهترین شکل ممکن در لرستان اجرایی شود.

در این جلسه معاون ستاد اقامه نماز کشور، معاون اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، رئیس اداره اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha