اعلام ویژه‌برنامه‌های ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم مطهر رضوی
کد خبر: 4205148
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

اعلام ویژه‌برنامه‌های ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم مطهر رضوی

به همت معاونت تبلیغات حرم مطهر رضوی و به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم ترتیل‌خوانی ویژه نوجوانان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ویژه‌برنامه‌های متنوع ترتیل‌خوانی قرآن کریم را ویژه رده‌های سنی مختلف در صحن و سرای بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تدارک دیده است که یکی از این محافل، محافل ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان است که در ادامه به جزئیات آن اشاره می‌شود.

ترتیل‌خوانی یک جزء کلام‌الله مجید ویژه نوجوانان هر روز بعد از نماز ظهر در رواق دارالحجه و همچنین ترتیل‌خوانی دختران نوجوان هر روز نیز قبل از نماز مغرب و عشاء در پایگاه آداب زیارت برگزار می‌شود.

علاوه بر این، ویژه‌برنامه «ترتیل دختران رضوی» همراه با بیان معارف از دوم تا سیزدهم فروردین ماه بعد از نماز ظهر در رواق حضرت زهرا(س) از جمله برنامه‌هایی است که برای دختران نوجوان در حرم مطهر رضوی فراهم شده است.
 
از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی ویژه نوجوانان می‌توان به محفل «قرآنی بهار قرآن، بهار زندگی» اشاره کرد که از 22 اسفند 1402 لغایت 22 فروردین 1403 هر روز ساعت 17:30همراه با بیان معارف قرآن کریم در دارالقرآن‌الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha