مردم و میهمانان سومین حرم اهل بیت(ع) پاسدار حرمت عزای شهید عدالت هستند
کد خبر: 4207910
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

مردم و میهمانان سومین حرم اهل بیت(ع) پاسدار حرمت عزای شهید عدالت هستند

استاندار فارس در آستانه لیالی قدر و شب شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) با قدردانی از پاسداشت شعائر الهی و حرمت ایام ماه رمضان، از رعایت حرمت عزای شهید عدالت خبر داد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امشب، 12 فروردین در آستانه لیالی قدر و شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) گفت: مردم ولایتمدار سومین حرم اهل بیت(ع) و میهمانان عزیز نوروزی که بر سر سفره لطف و عنایت حضرت علی(ع) زندگی می‌کنند، به همراه شیعیان اقصی نقاط عالم و همه عدالت دوستان از هر دین و آئینی، امشب و فردا عزادار شهادت اول مظلوم عالم هستند و راه و سیره ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهند.

استاندار فارس با تشکر از زمان‌شناسی و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت اهل بیت(ع) توسط مردم و میهمانان نوروزی استان فارس بیان کرد: مردم و میهمانان عزیز ما، حرمت ایام غم و اندوه امام شیعیان و مظلومان را رعایت می‌کنند و قطعاً این رفتار و سبک زندگی موجب برکت در عمر و زندگی آنان زیر سایه محبت اهل بیت خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مردم عزیز فارس و مسافرین در نقاط مختلف شهر و مکان‌های عمومی بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بوده‌ایم که امیدواریم در روز شهادت نیز این رفتار پسندیده جلوه‌گری ویژه داشته باشد.

استاندار فارس با اشاره به معدود رفتارهای حرمت‌شکنانه گفت: هرگونه رفتار حرمت‌شکنانه دور از شأن مردم عزیز و میهمانان فرهنگ دوست این استان است و دستگاه‌های انتظامی در کنار مردم مانند روزهای گذشته، با هرگونه هنجارشکنی و شکستن حرمت در این ایام برخورد قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha