جریان مقاومت تفکری زنده، مستمر و پویاست
کد خبر: 4208310
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

جریان مقاومت تفکری زنده، مستمر و پویاست

شهردار تبریز گفت: جریان مقاومت اندیشه‌ای زنده، مستمر و پویاست که توانست پوشالی بودن سپر آهنین رژیم جعلی صهیونیستی را برای دنیا نمایان کند.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شب گذشته، 14 فروردین‌ماه، در آیین افتتاحیه بیست‌وهشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم‌آباد تبریز با اشاره به حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت سرلشکر زاهدی و همرزمانش با محکومیت این جنایت وحشیانه اظهار کرد: جریان مقاومت تفکری زنده و پویاست چرا که غزه پوشالی بودن سپر آهنی رژیم جعلی صهیونیستی را نمایان کرد.

وی با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیسم در کشتار مردم مظلوم و بی پناه غزه، تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیسم چهره واقعی خود را با کشتار و خوی وحشیگری اش در غزه به جهانیان نشان داد.

هوشیار، با بیان اینکه با قدرت مثال‌زدنی مقاومت، ساکنین اجاره‌ای سرزمین‌های اشغالی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که در پناهگاه‌ها زندگی کنند، ابراز کرد: صهیونیسم غاصب و تمامی دشمنان به پویایی جریان مقاومت اذعان دارند.

شهردار تبریز، همچنین با اشاره به حمله رژیم خبیث صهیونیست به کنسولگری کشورمان در سوریه، تصریح کرد: باید به این جنایت گماشته آمریکا پاسخ غیرهیجانی، در زمان و مکان مناسب داده شود تا چهره مخدوش رژیم کودک کش صهیونیستی در جهان امکان بازسازی نداشته باشد.

بیست‌وهشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد تبریز با مشارکت شهرداری منطقه ۴ در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha