راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4208498
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه برگزار می‌شود

طی اطلاعیه‌ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای از مردم فهیم و آگاه استان در تمامی شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها دعوت کرد تا همچون سال‌های گذشته با حضور انقلابی، پرشکوه، آگاهانه و حماسی خود با قلوبی مملو از ایمان و در صفوفی متحد و یکپارچه و همصدا با «امت بزرگ رسول‌الله» و همه آزادگان جهان؛ خشم و نفرت و انزجار مقدس خود را با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بر سر «نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» فریاد زنند.

در این اطلاعیه آمده است: «روز قدس»؛ امسال در حالی از راه می‌رسد که وجدان‌های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد نسل کشی و تعرضات و هتک حرمت‌های متعدد دژخیمان صهیونیسم علیه زنان، کودکان و مردم مظلوم غزه است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه: ازمردم غیور و انقلابی استان کرمانشاه علی الخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان، دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان، کارگران وکارمندان، روحانیون، بسیجیان، کشاورزان و عشایر، اقلیت‌های محترم دینی و همه اقشار و اصناف مختلف دعوت نموده است تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی رژیم کودک کش و سفاک صهیونیسم و استکبار جهانی را سر دهند.

مراسم راهپیمایی حماسی روز جهانی قدس در کرمانشاه رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha