راهپیمایی روز قدس مهم‌ترین یادگار امام است
کد خبر: 4208576
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
فرماندار ارومیه:

راهپیمایی روز قدس مهم‌ترین یادگار امام است

فرماندار ارومیه گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس یکی از ده‌ها یادگار مهم حضرت امام است.

راهپیمایی روز قدسبه گزارش ایکنا ازآذربایجان غربی، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه، امروز 16 فروردین در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه، گفت: به طور قطع اقشار مختلف مردم در این رویداد مهم حضور پیدا خواهند کرد چراکه به اهمیت آن واقف هستند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان متعلق به همه ملت‌های آزاده  است، ادامه داد: در این روز با حضور پرشور و حداکثری خود ثابت می‌کنیم به معنای واقعی کلمه با ملت مظلوم فلسطین و غزه هم‌درد و همراه هستیم.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: این روز تنها متعلق به ملت مظلوم فلسطین نبوده و هر ملتی که زیر یوغ استکبار قرار دارد با مشاهده این راهپیمایی‌های باشکوه احساس عزت و اقتدار می‌کند و به این باور می‌رسد که حامی دارد.

عماری ضمن ابراز تاسف خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی این رژیم جعلی و سفاک، بارها فراتر از معاهدات بین‌المللی قدم برداشته و در روزهای اخیر به ساختمان مجاور کنسولگری ایران حمله کرده و شهادت سربازان رشید و سرداران سپاه سرافراز را رقم زده است.

فرماندار ارومیه با اشاره به راهپیمایی روز قدس و لزوم حضور گسترده اقشار مختلف مردم عنوان کرد: همه دولتمردان، روشنفکران، فرهنگیان، جامعه دانشگاهی، کسبه و اصناف، عالمان دینی، احزاب و گروه‌ها، جوانان غیور و دیگر قشرها باید جایگاه خود را در این حرکت سراسری پیدا کرده و  در این راستا نقش مهمی ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha