حمایت از فلسطین، نهضت مقاومت را قوی‌تر می‌کند
کد خبر: 4208801
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

حمایت از فلسطین، نهضت مقاومت را قوی‌تر می‌کند

امام جمعه ملایر گفت: امروز نام فلسطین در عرصه جهانی می‌درخشد و این حمایت‌ها در جهان، نهضت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی محکم‌تر می‌کند.

امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر امروز جمعه 17 فروردین ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار کرد: قبله اول مسلمانان مسجدالاقصی بود، امروز بیش از 80 سال است که در محاصره خبیث‌ترین انسان‌ها یعنی صهیونیست‌ها با حمایت استکبار جهانی است.

وی با اشاره به نامگذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، افزود: با این نامگذاری مردم فلسطین به این باور رسیدند که یک دولت، حکومتی صادقانه و یک تکیه‌گاه محکمی پشت آنها است و با این اعلام خون تازه‌ای در رگ‌های مردم فلسطن جاری شد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه با حمایت ایران اسلامی به حمدالله بعد از چندین سال انتفاضه سنگ به تجهیزات و موشک تبدیل شد و این در تصور اسرائیل نمی‌گنجید که روزی فلسطین‌ها مجهز به سلاح شوند، تصریح کرد: امروز نام فلسطین در عرصه جهانی می‌درخشد و این حمایت‌ها در جهان، نهضت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی محکم‌تر می‌کند.

ارزنده با گریزی به جنگ‌های ۱۱ روزه و ۳۳ روزه و... مقاومت و پیروزی آنها در مقابل اسرائیل، افزود: این جنگ‌ها ذلت صهیونیست‌ها را به دنیا نشان داد.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: ملت‌های مظلوم جهان از جمله جبهه مقاومت، کشورهای  اسلامی از جمله یمن با الگو از مکتب و اندیشه انقلاب اسلامی امروز در برابر قدرت‌های جهان ایستاده و این مقاومت حاصل تلاش‌های مردان بزرگی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که مکتب مقاومت، ایستادگی و پیروزی را برای کشورهای اسلامی به ارمغان آورد.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه اندیشه و تفکر امروز مردم فلسطین تفکر خون بر شمشیر است که باعث شده در بدترین سختی‌ها در مقابل اسرائیل ایستادگی کنند، افزود: اسرائیل در پرتگاه سقوط ایستاده است و با حمله به کنسولگری ایران مرگ خود را سرعت بخشیده است.

امام جمعه ملایر یادآورشد: ما حمله اسرائیل غاصب را محکوم می کنیم، طبق بیانات مقام معظم رهبری سیلی خواهند خورد در چند مورد مقام معظم رهبری فرمودند سیلی می‌خورند بعضی مواقع ما سیلی‌هایی می زنیم که به مراتب از عین الاسد بالاتر است اما بنا نیست این سیلی ها را رسماً به عهده بگیریم.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لازم الاجرا بودن حجاب طبق قوانین اسلامی، گفت: مردم به حکومت اسلامی رای دادند بنابراین هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی باید حجاب در مملکت اسلامی رعایت شود.

وی به تلاش دشمنان برای گسترش فرهنگ بی حجابی اشاره و مطرح کرد: دشمن در صدد است بی‌حجابی را عمومی کند و به ادوار قبل از انقلاب برگردد؛ این یک نقشه شوم است و از داخل کشور هم عده‌ای بر این مسئله دامن می‌زنند.

ارزنده با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری فرمودند اینها دختران خودمان هستند گفت: امروز می‌بینم بحث این نیست که عده‌ای متوجه نیستند اینها شمشیر گرفتند و با جمهوری اسلامی می‌جنگند، رهبری می‌گوید مسئولان باید به جد با بی حجابی برخورد کنند  و هم قوه قضائیه و هم بقیه مسئولان را مورد خطاب قرار دادند، وظیفه مسئولان است که یک تصمیم قاطع بگیرند ابلاغ کنند و به جد با این مسئله برخورد کنند.

انتهای پیام
captcha