حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بهترین پاسخ به اسرائیل بود
کد خبر: 4208830
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
آیت‌الله آملی لاریجانی:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بهترین پاسخ به اسرائیل بود

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بهترین پاسخ به اسرائیل غاصب است و این رژیم باید بداند که مردم غزه تنها نیستند و امت اسلام پشتیبان مردم غزه هستند.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم، با اشاره به حضور پرشور مردم و حماسه آفرینی آنان، اظهار کرد: حضور مردم در این روز جهانی می‌تواند به شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مظلومان فلسطین کمک کند.

وی بیان کرد: مردم غزه بیش از ۱۸۰ روز زیر حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند و بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از آمار بالای شهدای غزه و مظلومیت شهدای بیمارستان شفا یاد و اضافه کرد: مسلمانان باید از مظلومان فلسطین حمایت همه جانبه داشته باشند.

وی ابراز کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بهترین پاسخ به اسرائیل غاصب است و این رژیم باید بداند که مردم غزه تنها نیستند و امت اسلام پشتیبان مردم غزه هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام ادامه داد: مقاومت ملت صبور غزه موجب شده همه مردم دنیا علیه اسرائیل بایستند و امروز دنیا علیه اسرائیل است و نصرت الهی نیز با این مردم مقاوم همراه است و به زودی شاهد زوال این رژیم خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha