برگزاری «شب‌های عیدگاه» از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی
کد خبر: 4208929
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

برگزاری «شب‌های عیدگاه» از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: طرح «شب‌های عیدگاه» ۱۸ تا ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در محل فرهنگسرای جهاددانشگاهی خراسان رضوی واقع در سه راه ادبیات برگزار می‌شود.

شب‌های عیدگاهسعید خدیوی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص رویداد بزرگ «شب‌های عیدگاه» اظهار کرد: در آغازین ‌روزهای بهار، رویداد بزرگ عیدگاه با هدف ایجاد فضایی شاد و خاطره‌انگیز برای دانشجویان و عموم شهروندان مشهد توسط معاونت فرهنگی این سازمان طراحی شده است.

وی تصریح کرد: اکران عمومی مستند غیرمسکونی برای اولین بار از دیگر برنامه‌های شب‌های عیدگاه است، همچنین اجرای برنامه «چگونه شاد زیستن در زندگی امروزین» با سخنرانی سیدمجتبی حورایی از جمله برنامه‌های این رویداد بزرگ است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد: رونمایی و بازدید عمومی کامل‌ترین قرآن ۱۴۰۰ ساله با عنوان «مصحف مشهد رضوی» نیز از دیگر برنامه‌های شب‌های عیدگاه به شمار می‌رود. این رویداد فرهنگی و هنری با رویکردی شهری با بخش‌های متنوعی از جمله جشن موسیقی، جشن خط، جشن نور، بازی‌های رومیزی، بازارچه دست‌سازه‌های هنری، نواهای خراسان و اجرای زنده پادکست‌ برگزار می‌شود.

خدیوی گفت: شب‌های عیدگاه ۱۸ تا ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در محل فرهنگسرای جهاددانشگاهی خراسان رضوی واقع در سه راه ادبیات نیز برگزار  می‌شود.

انتهای پیام
captcha