دیدار با 400 خانواده شهید البرزی
کد خبر: 4209133
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
در سال گذشته انجام شد

دیدار با 400 خانواده شهید البرزی

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از دیدار با 400 خانواده شهید در سال گذشته و اهتمام بر تداوم این امر خبر داد.

دیدار با 400 خانواده شهید البرزی

علی علی‌اکبری، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جوانانی است که در آن زمان از جان و مال خود گذشتند و به دفاع از مرز و بوم و کشور خود پرداختند.

وی افزود: در این زمینه در جامعه امروزی باید شأن و جایگاه خانواده‌های معظم شهدا،‌ ایثارگران و جانبازان حفظ شود که در این زمینه اوقاف البرز تاکنون اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: معاونان این اداره‌کل به همراه شخص مدیرکل، به‌صورت هفتگی در منزل خانواده معظم شهدا حضور می‌یابند و با آنها دیدار و گفت‌وگو می‌کنند که در این زمینه از ابتدای سال گذشته تاکنون از 400 خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار شده است.

علی‌اکبری گفت: از این تعداد، 250 دیدار به‌صورت مستقیم با حضور در منازل خانواده شهدا انجام و مابقی در قالب برگزاری مراسم تقدیر از خانواده شهدا اجرا شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: برنامه تقدیر و دیدار از خانواده شهدا امسال نیز با قوت تمام ادامه دارد تا بتوانیم در مسیر ترویج فرهنگ شهادت بیش از پیش گام برداریم.

انتهای پیام
captcha