محفل انس با قرآن در دبیرستان ملک‌ثابت یزد برگزار شد + فیلم
کد خبر: 4209548
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
هم‌زمان با سراسر کشور؛

محفل انس با قرآن در دبیرستان ملک‌ثابت یزد برگزار شد + فیلم

محفل متمرکز کشوری و استانی انس با قرآن کریم، یادبود شهدای دانش‌آموز غزه و شهدای مدافع امنیت استان یزد در دبیرستان نمونه دولتی ملک‌ثابت یزد برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان ملک‌ثابت یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل متمرکز کشوری و استانی انس با قرآن کریم، یادبود شهدای دانش‌آموز غزه و شهدای مدافع امنیت استان یزد، امروز، 20 فروردین‌ماه در دبیرستان نمونه دولتی ملک‌ثابت یزد برگزار شد.

محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: آموزش و پرورش به دلیل رسالتی که برعهده دارد، به‌ویژه در حوزه درونی کردن ارزش‌های اسلامی و قرآنی خصوصاً در ماه مبارک رمضان با توجه به تلاقی بهار طبیعت و معنویت، سعی می‌شود با برنامه‌های قرآنی متنوع در مدارس بتوانیم رسالت خود را در حوزه انتقال فرهنگ قرآنی به نسل جدید انجام دهیم. 

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده در تمامی مدارس اعم از دولتی و غیردولتی انجام می‌شود و برنامه‌های قرآنی و انس با قرآن به صورت منظم در مدارس سطح استان برگزار می‌شود و به صورت نمادین امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان ملک‌ثابت ناحیه یک یزد بودیم که با پخش زنده از شبکه قرآن همراه بود.

رحیمی‌نژاد به برگزاری محفل انس با قرآن در مدرسه غیردولتی جوادالائمه همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در تمام مدارس این فعالیت‌ها ادامه دارد و امیدواریم این محافل انس با قرآن، بتواند نسل جدید ما را با قرآن مأنوس و آثار و برکات آن در زندگی فردی و اجتماعی و اعتقادی جوانان شاهد باشیم.

یادآور می‌شود تلاوت محمدرضا زارعشاهی قاری ممتاز استان، اجرای تواشیح گروه دبیرستان رسولیان، اجرای تواشیح اسماءالحسنی توسط گروه دارالقرآن امام موسی کاظم(ع)، تلاوت تعدادی از دانش‌آموزان ممتاز و تجلیل از دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha