مسئولان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه‌دهنده راه شهدا باشند
کد خبر: 4209687
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
استاندار سمنان:

مسئولان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

سیدمحمدرضا هاشمی گفت: باید تلاش کنیم تا با تأسی از منش و روش شهدای والامقام از جمله شهید شاخص استان سمنان «عباسعلی فیض»، فرهنگ ایثار و شهادت را با کار جهادی به معنای واقعی به ثمر رسانده و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، صبح امروز، 21 فروردین‌ماه در آیین معرفی شهید شاخص استان سمنان در منزل شهید والامقام در سرخه «عباسعلی فیض» گفت: با جمع‌بندی بیش از ۳۰ شاخص و معیار مختلف، شهید شاخص استان سمنان معرفی شده است.

وی افزود: اعضای خانواده شهید عباسعلی فیض نیز همچون شهید والامقام، انسان‌هایی وارسته و در جامعه در زمینه‌های مختلف اثرگذار هستند که به‌واقع به برکت خون شهداست.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه از اقدام بسیار خوب مجموعه سپاه استان به‌منظور برگزاری این آیین ارزشمند در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان که سبب شد تا در منزل شهید توفیق حضور پیدا کنیم، تشکر و قدردانی می‌کنم.

هاشمی با تأکید بر اینکه امیدواریم با کار، رفتار و منش صحیح خود شرمنده شهدا نشویم، متذکر شد: مسئولان باید تلاش کنند تا با تأسی از منش و روش شهدای والامقام از جمله شهید شاخص استان سمنان، شهید عباسعلی فیض، فرهنگ ایثار و شهادت را با کار جهادی به معنای واقعی به ثمر رسانده و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

به گفته وی روحیه فروتنی، تواضع و مردمی بودن شهید عباسعلی فیض، شهید شاخص استان سمنان سرآمد تمامی شاخصه‌ها و ویژگی‌های ارزشمند شخصیتی این شهید والامقام است.

انتهای پیام
captcha